اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس بانوان و خانواده فرمانداری دامغان خبر داد

پیگیری برای ایجاد پارک ویژه بانوان در دامغان در 3 هکتار

کارشناس بانوان و خانواده فرمانداری شهرستان دامغان از پیگیری برای ایجاد پارک ویژه بانوان در دامغان در سه هکتار زمین خبر داد.

پیگیری برای ایجاد پارک ویژه بانوان در دامغان در 3 هکتار

فاطمه ایمانی‎فولادی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در استان سمنان از پیگیری برای ایجاد پارک ویژه بانوان در این شهرستان خبر داد و افزود: برای ایجاد و راه‎اندازی این پارک در سال جاری، جلسات مختلفی تشکیل و خوشبختانه این امر منجر به واگذاری سه هکتار زمین در شعاع داخلی پارک جنگلی با تصویب شورای اسلامی شهر و از سوی شهرداری دامغان شد.

وی یادآور شد: برای ایجاد و راه‎اندازی این پارک، کار طراحی در دست اقدام است که امیدواریم هر چه زودتر با عنوان پارک ویژه بانوان در دامغان مورد بهره‎برداری قرار گیرد.

ایمانی‎فولادی به دیگر برنامه‎های دفتر امور بانوان و خانواده فرمانداری شهرستان دامغان اشاره کرد و گفت: فعال کردن سازمان مردم نهاد در حوزه بانوان و خانه‎های فرهنگ با مرکز مشارکت‎های مردمی مرکز بهداشت با برنامه‎ریزی و هماهنگی‎های مناسب در روستا از برنامه‎های در دستور کار امور بانوان و خانواده فرمانداری شهرستان دامغان در سال جاری است. 

راه‎اندازی سایت ویژه امور بانوان فرمانداری دامغان

کارشناس امور بانوان و خانواده فرمانداری شهرستان دامغان از راه‎اندازی سایت ویژه امور بانوان فرمانداری دامغان خبر داد و گفت: این سایت با هدف اطلاع‎رسانی از فعالیت‎ها و اقدامات انجام شده ویژه بانوان و برنامه‎های در دستور کار ایجاد و راه‎اندازی شد.

وی یادآور شد: دفتر امور بانوان و خانواده فرمانداری شهرستان دامغان تاکنون فاقد هرگونه سایت ویژه بوده که امیدواریم با ایجاد و راه‎اندازی این سایت بتوانیم آخرین اخبار و اقدامات انجام شده ویژه بانوان در سطح شهرستان دامغان اطلاع‎رسانی شود.

انتهای پیام/2249/ت30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول