اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه گرمسار:

برخی با سهل‎انگاری زمینه پنهان ماندن واقعه غدیر را فراهم می‎سازند

امام جمعه گرمسار با تأکید بر اینکه مسئله غدیر واقعه درخور توجهی است، گفت: متأسفانه برخی با سهل‎انگاری در بیان اهمیت این مهم زمینه پنهان ماندن آن را فراهم می‌سازند.

برخی با سهل‎انگاری زمینه پنهان ماندن واقعه غدیر را فراهم می‎سازند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان، حجت‎الاسلام سیدعلی مهدی‎نژاد در جلسه ستاد هماهنگی برنامه‎های «هفته ولایت» شهرستان گرمسار که با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی و دیگر مسئولان دستگاه‎های فرهنگی شهرستان در دفتر امام جمعه برگزار شد، ضمن ابراز تأسف از اینکه عده‎ای با سهل‎انگاری در بیان اهمیت واقعه مهم غدیر زمینه پنهان ماندن آن را فراهم می‎سازند، اضافه کرد: بر همگان تکلیف است که با تمام توان جهت بیان حقیقت این عید و فهم آن در جامعه به خصوص در بین نسل جوان تلاش کنند.

وی با بیان اینکه رفتارهای غلط در کاهش جمعیت شیعیان، اسراف در زندگی‌های فردی و اجتماعی بر مظلومیت حادثه غدیر افزوده است، تصریح کرد: مسئله غدیر یک مسئله الهی و جهانی و یکی از اصول اساسی شیعه است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرمسار هم در این جلسه ضمن اعلام تشکیل ستاد برنامه‎ریزی برنامه‎های دهه ولایت با عنوان «کاروان غدیر» اظهار داشت: انجام برنامه‎های مختلف و متنوع از سوی ارگان ها با توجه به نیازهای مخاطبان با هماهنگی و وحدت رویه برابر اطلاع‎رسانی با دبیر ستاد کاروان غدیر می‎تواند اثرگذاری بیشتری داشته باشد.

حجت‎الاسلام علی‎اکبر سایری خواستار همکاری همه‎ جانبه کلیه اعضای این ستاد جهت برگزاری دعای عرفه شد و گفت: دعوت از مداحان برجسته، پذیرایی در شأن برنامه و تبلیغ و اطلاع‎رسانی جهت حضور حداکثری مردم در این مراسم از وظایف دستگاه‎های فرهنگی است.

هر یک از اعضای جلسه در ادامه، نقطه نظرات و توان‎مندی‎های خود را در راستای حمایت‎های لازمه بیان کردند و مقرر شد مراسم پر فیض دعای عرفه هم‎زمان با روز عید قربان ساعت 15:30 در مکان مسجد جامع شهرستان گرمسار برگزار شود.

انتهای پیام/2249/ر/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول