اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گرمسار:

برگزاری مجالس مذهبی به دور از انحرافات و خرافات باشد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرمسار خواستار برنامه‎ریزی و برگزاری مراسم، محافل و مجالس مذهبی پررنگ‎تر، غنی‎تر و به دور از هرگونه انحرافات و خرافات شد.

برگزاری مجالس مذهبی به دور از انحرافات و خرافات باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان، حجت‎الاسلام علی‎اکبر سایری در سومین جلسه شورای هیئت‎های مذهبی شهرستان گرمسار این تشکل‎ها را از چهره‎های ماندگار جامعه دانست و افزود: این توفیق الهی بسیار گران‎قدر است و باید جهت ادای دینش کوششی مضاعف کرد.

وی با بیان رسالت هیئت‎های مذهبی به خصوص پس از نهضت امام خمینی (ره) آن را فوق‎العاده حساس و حائز اهمیت دانست و اظهار داشت: این مراکز امروز باید با ارائه خدمات فرهنگی به‎روز و با توجه به علاقه مخاطبان و همچنین نیاز جامعه وارد میدان شوند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرمسار در بخش دیگری به برگزاری چهارمین انتخابات شورای هیئت‎های مذهبی اشاره و تصریح کرد: کلیه مراحل برابر قوانین و مقررات انجام خواهد پذیرفت و تشویق دیگران جهت برگزاری انتخاباتی پرشور و دور از هرگونه حاشیه وظیفه کلیه مسئولان هیئت‎های مذهبی به خصوص شورای هیئت‎های مذهبی است.

سایری خواستار برنامه‎ریزی و برگزاری مراسم، محافل و مجالس مذهبی پررنگ‎تر، غنی‎تر و به دور از هرگونه انحرافات و خرافات با توجه به تعیین مسیر برای هیئت‎های مذهبی از سوی شورای هیئت‎های مذهبی شد. 

وی برگزاری جلسات ماهانه شورای هیئت‎های مذهبی را ضروری دانست و گفت: ایجاد تقویم مناسبتی و برنامه‎ریزی بر اساس آن به صورت ماهانه و ارائه گزارشات کتبی و مصور از برنامه‎های اجرا شده یکی دیگر از مهمات است که باید مدنظر قرار گیرد.

رئیس شورای هیئت‎های مذهبی نیز در پایان جلسه، عملکرد شورا در سالیان اخیر را ارائه کرد و سپس هر یک از اعضا نقطه نظرات خود را بیان کردند.

انتهای پیام/2249/ت/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول