اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه ولایت

114 مبلغ به نقاط مختلف استان سمنان اعزام می‎شوند

کارشناس اعزام مبلغ اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان از اعزام 114 مبلغ به مناسبت هفته ولایت به مساجد شهری و روستایی این استان خبر داد.

114 مبلغ به نقاط مختلف استان سمنان اعزام می‎شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان، حجت‎الاسلام محمدعلی سلمانی‎نژاد ضمن اشاره به اعزام 114 مبلغ به نقاط مختلف این استان به مناسبت هفته ولایت افزود: از این تعداد، 16 مبلغ اعزامی از قم، شش مبلغ مشهد و 92 نفر نیز بومی استان سمنان هستند.

وی اظهار داشت: تبیین سیره عملی، فضایل اخلاقی و معنوی پیامبر اسلام (ص) و حضرت علی (ع) و نیز مسئله خطیر ولایت با استفاده از منابع معتبر و شناخته شده از وظایف مهم مبلغان اعزامی است.

سلمانی‎نژاد تبیین ولایت فقیه و جامعیت آن، تأکید بر لزوم افزایش جمعیت و ترویج سبک زندگی اسلامی، تعیین تشکیل خانواده از دیگاه اسلام و تأکید بر موضوع عفاف و حجاب را از دیگر وظایف مبلغان اعزامی به مناسبت دهه ولایت به نقاط مختلف استان سمنان برشمرد.

کارشناس اعزام مبلغ اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: همچنین مبلغان اعزامی وظیفه دارند در مدت تبلیغ به اقامه نماز جماعت، برگزاری مراسم جشن و سرور مذهبی و جلسات سخنرانی اقدام کنند.

سلمانی‎نژاد در خاتمه اظهار داشت: مبلغان اعزامی به مناسبت دهه ولایت در استان سمنان از 29 مهر جاری به مدت یک هفته وظیفه تبلیغ در حوزه اعزامی خود را دارند.

انتهای پیام/2249/ی/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول