اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط واحد مهندسی بهداشت محیط و حرفه‌ای مرکز بهداشت رزن انجام شد

برخورد با دستفروشان دوره‌گرد مواد غذایی در رزن

مسئول بهداشت محیط و حرفه‌ای مرکز بهداشت شهرستان رزن از توقیف چند محموله رب فله غیربهداشتی با همکاری نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان خبر داد.

برخورد با دستفروشان دوره‌گرد مواد غذایی در رزن

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان محمود برجی اظهار داشت: در راستای طرح تشدید و کنترل بهداشتی و ساماندهی دستفروشانی که به صورت دوره‌گردی اقدام به عرضه و فروش مواد غذایی می‌کنند چند محموله رب فله غیربهداشتی با همکاری نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان توقیف شد.

وی گفت: با توجه به فصل برداشت گوجه‌فرنگی، افراد سودجو اقدام به تولید رب فله غیربهداشتی در بسته‌بندی‌های نامطلوب می‌کنند که در چند مورد نمونه‌برداری صورت گرفته نتایج آزمایشات حاکی از استفاده از مواد نگهدارنده غیرمجاز و رنگ غیرمجاز بوده است.

مسئول بهداشت محیط و حرفه‌ای مرکز بهداشت شهرستان رزن افزود: در این فصل برنامه‌ریزی خاصی برای برخورد با افرادی که اقدام به سلب امنیت غذایی و سلامتی جامعه می‌کنند پیش‌بینی شده است.

وی، ساماندهی این امر را مستلزم همکاری نهادهای مربوطه از جمله مراجع انتظامی، قضایی، مجمع امور صنفی و اداره صنعت، معدن و تجارت دانست.

انتهای پیام/89025/ل/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول