اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته ایمنی در مقابل زلزله و بلایای طبیعی

رژه خودرویی هلال احمر در خاش برگزار شد

به مناسبت هفته ایمنی در مقابل زلزله و بلایای طبیعی رژه خودرویی هلال احمر در خاش برگزار شد.

رژه خودرویی هلال احمر در خاش برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خاش، رئیس هلال احمر شهرستان خاش صبح امروز در مراسم رژه خودرویی نیروهای هلال احمر اظهار داشت:‌ انواع خودروهای امدادی سبک و سنگین هلال احمر  نظیر خودروی نجات، تانکر آب، آمبولانس و موتور سیکلت از محل فرمانداری خاش و عبور از خیابان‌های اصلی شهر اقتدار و آمادگی خود را به نمایش گذاشتند.

امین حسین‌زهی ادامه داد: یکی از مهم‎ترین اهداف برگزاری این رژه خودرویی آشنایی هرچه بیشتر افراد جامعه و نیز شهروندان با نیروها و امکانت ستاد بحران و حوادث شهرستان خاش است.

این مسئول ادامه داد: این رژه نمایش توانمندی‌های اعضای امداد و نجات و همچنین اعلام آمادگی آنان در مقابل حوادث و سوانح و اعتمادسازی در میان مردم است.

رئیس هلال احمر شهرستان خاش تصریح کرد: در این برنامه همچنین هماهنگی و وحدت میان دستگاه‎های اجرایی و نیز ادارات شهرستان خاش که عضو ستاد بحران در منطقه هستند نیز به نمایش گذاشته می‌شود.

وی با بیان اینکه 18 تا 24 مهرماه به عنوان هفته کاهش بلایای طبیعی نام‌گذاری شده، اذعان داشت: باید شرایط به گونه‌ای فراهم شود که تمام ارگان‌ها با استفاده از تمامی امکانات خود و با آمادگی کامل زمینه‌های لازم برای کاهش و پیشگیری از عواقب حوادث و بلایای طبیعی مانند زلزله و سیل را تا حد زیادی فراهم آورند.

انتهای پیام/75004/ن30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول