اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته ملی کودک

کودکان کوثر به عضویت رایگان کتابخانه عمومی در‌آمدند

به مناسبت هفته ملی کودک، کودکان مهدهای کودک شهرستان کوثر که از این کتابخانه بازدید کردند، به عضویت رایگان کتابخانه عمومی استاد شهریار این شهرستان در‌آمدند.

کودکان کوثر به عضویت رایگان کتابخانه عمومی در‌آمدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان کوثر صبح امروز در مراسم بازدید کودکان تعدادی از مهدهای کودک شهرستان کوثر از کتابخانه عمومی استاد شهریار اظهار داشت: همزمان با روز جهانی کودک، کودکان تعدادی از مهد‌های کودک شهرستان کوثر با حضور در کتابخانه عمومی استاد شهریار، از بخش کودک و سایر امکانات این کتابخانه بازدید کردند.

سیده لیلا موسوی گفت: تعداد زیادی از کودکان مهدهای کودک کوثر ضمن حضور در کتابخانه عمومی استاد شهریار، در مسابقه نقاشی شرکت کرده و سپس در برنامه‌های متنوعی از جمله عضویت رایگان و معرفی کتاب کودک حضور پیدا کردند.

وی یادآور شد: در این بازدید، کتابداران با توضیح فعالیت‌های کتابخانه‌ها به معرفی بخش کودک پرداخته و سپس تعدادی از کتاب‌های کودک را برای این کودکان معرفی کردند.

موسوی تصریح کرد: در این بازدید کودکان به عضویت رایگان کتابخانه عمومی استاد شهریار در‌آمدند و در پایان نیز به کودکان منتخب مسابقه نقاشی جوایزی اهدا شد.

جوایز برندگان کتابخوانی مکتوب و آنلاین در مراسم صبحگاهی مدارس اهدا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان پارس‌آباد از اهدای جوایز دانش‌آموزان منتخب مسابقات کتابخوانی مکتوب و آنلاین در مراسم صبحگاهی مدارس خبر داد.

حجت‌الاسلام امین پورمحمد گفت: طبق توافقی که با مسئولان آموزش و پرورش پارس‌آباد صورت گرفته و در راستای ترغیب دانش‌آموزان به کتابخوانی، از این پس جوایز دانش‌آموزانی که در مسابقات مکتوب و آنلاین کتابخوانی برنده می‌شوند در مراسم صبحگاهی مدارس به آن‌ها اهدا خواهد شد.

وی با بیان اینکه شبکه کتابخوانان حرفه‌ای به آدرس www.booki.ir با امکان جستجوی بیش از 400 هزار عنوان کتاب، یکی از غنی‌ترین وب‌گاه‌های فرهنگی کشور محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان کتابخوان و علاقمندان می‌توانند با مراجعه به این سایت ضمن استفاده از امکانات بی‌شمار آن در مسابقات کتابخوانی نیز شرکت کرده و از جوایز آن بهره‌مند شوند.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان پارس‌آباد ادامه داد: تعامل بین مدارس و کتابخانه‌های عمومی از جمله مهمترین راهکارها جهت توسعه فرهنگی جامعه محسوب می‌شود.

پور‌محمد بیان داشت: اهدای جوایز کتابخوانی در مراسم صبحگاهی مدارس ضمن تشویق منتخبان برای سایر دانش‌آموزان نیز ایجاد انگیزه می‌کند و گام موثری در راستای ترغیب دانش‌آموزان به مطالعه و ارتقای سطح فرهنگی در جامعه است.

انتهای پیام/62005/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول