اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بسیج دانش‎آموزی شاهرود خبر داد

اعزام بیش از 300 دانش‎آموز شاهرودی به اردوی راهیان نور

رئیس سازمان بسیج دانش‎آموزی شهرستان شاهرود گفت: بیش از 300 دانش‎آموز پایه دوم متوسطه از شهرستان شاهرود به اردوی راهیان نور اعزام می‎شوند.

اعزام بیش از 300 دانش‎آموز شاهرودی به اردوی راهیان نور

محمدمهدی اسماعیلی امروز در گفت‏وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری فارس در استان سمنان با اشاره به اعزام دانش‌آموزان سال دوم متوسطه به اردوی راهیان نور غرب کشور، اظهار داشت: اعزام کاروان‌های دانش‌آموزی پسر به اردوی راهیان نور دانش‌آموزی، نیمه اول آبان ماه در استان سمنان آغاز می‌شود.

رئیس سازمان بسیج دانش‎آموزی شهرستان شاهرود افزود: با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده، کاروان دانش‌آموزی شاهرود، نهم آبان ماه برای بازدید از مناطق عملیاتی غرب کشور به کرمانشاه اعزام می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: کاروان اعزامی از شاهرود متشکل از دانش‌آموزان سال دوم درس آمادگی دفاعی مدارس شهرستان‌های شاهرود و بسطام به استعداد 350 نفر خواهد بود.

اسماعیلی تصریح کرد: ثبت‎نام از دانش‌آموزان سال دوم متوسطه آغاز شده و با توجه به اینکه اردو به مناطق عملیاتی غرب کشور بوده، استقبال بسیار خوبی از این اردو به علت نو بودن مناطق مورد بازدید شده است.

مدیر کاروان راهیان نور دانش‌آموزی شاهرود با بیان اینکه بیش از 70 نفر از عوامل اجرایی این کاروان را همراهی خواهند کرد، افزود: این کاروان شامل 10 اتوبوس است که نهم آبان به مدت چهار روز از مناطق عملیاتی استان کرمانشاه دیدن خواهند کرد.

اسماعیلی بیان کرد: علاوه بر دانش‌آموزان، 20 فرهنگی، 10 روحانی، 10 امدادگر، 10 راوی و همچنین عوامل فرهنگی و پشتیبانی کاروان را همراهی خواهند کرد که حدوداً 420 نفر این کاروان را تشکیل خواهند داد.

وی با اشاره به مناطق مورد بازدید گفت: با توجه به ابلاغ و هماهنگی انجام شده، دانش‌آموزان از استان کرمانشاه و شهرهای پاوه، قصرشیرین، سرپل ذهاب و تنگه مرصاد دیدن خواهند کرد.

اسماعیلی افزود: ممکن است مناطق دیگری نیز با توجه به وقت به مکان‌های یاد شده اضافه شود که می‌توان به پادگان ابوذر، نوسود و قلاویزان اشاره کرد.

رئیس سازمان بسیج دانش‎آموزی شهرستان شاهرود با اشاره به برگزاری اردوی راهیان نور جنوب نیز گفت: در بهمن و یا اسفند اردوی راهیان نور دانش‌آموزی جنوب کشور نیز برگزار خواهد شد که تعداد دیگری از دانش‌آموزان با توجه به سهمیه به این اردو اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/2249/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول