اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه استان سمنان:

حفظ آرمان‌های انقلاب ضربه‌ای محکم بر پیکر استکبار جهانی است

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: حفظ آرمان‌های انقلاب ضربه‌ای محکم بر پیکر استکبار جهانی است و این روحیه باید حفظ شود.

حفظ آرمان‌های انقلاب ضربه‌ای محکم بر پیکر استکبار جهانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، سردار علی استادحسینی امشب در مراسم مشترک یگان‌های تیپ 12 حاضر در اردوی تاکتیکی منطقه کویر با اشاره به فضای معنوی جبهه‌ها و سنخیت آن با رزمایش‌ها، اظهار داشت: حضور در این اردوها، گذشته از مرور مسائل رزمی و تاکتیکی فرصت بسیار مغتنمی است که انسان فارغ از مسائل دنیوی با خدایش خلوت کند.

وی افزود: گاهی دل‏مشغولی‌های زندگی، انسان را از تفکر نسبت به اهداف باز می‌دارد و گاه آن قدر غرق دنیا می‌شویم که فقط ظاهری از یک انسان معنوی از ما می‌ماند؛ حضور در این اردوها بی‎شک فرصتی‌ طلایی است تا ببینیم کجای زندگی ایستاده‌ایم و چه می‌کنیم.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان اظهار کرد: امام خمینی (ره)‌ چه نیکو فرمودند «جبهه چون دانشگاه است» و باید گفت که ایشان بعد معنوی و انسان‌ساز جبهه را مد نظر داشتند.

استادحسینی گفت: امروز که در کسوت پاسدار و بسیجی سعادتی عظیم یافته‌ایم که از آرمان‌های امام (ره) و رهبر عزیزمان دفاع کنیم، به خود می‌بالیم.

وی بیان کرد: ارزش حضور در چنین جایی و نوع خدمت به اسلام و مردم عزیز، ما را در دنیا و آخرت سربلند خواهد کرد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان افزود: حفظ آرمان‌های انقلاب، ضربه‌ای محکم بر پیکر استکبار جهانی است؛ همان‎طوری که قدرت ایمان رزمندگان و دلاورمردان از زمان انقلاب و جنگ و حتی پس از آن، این کشور را هر روز مصمم‌تر به پیش می‌برد.

استادحسینی ادامه داد: امروز بی‌شک با دستان باکفایت جوانان محکم‌تر و پرشورتر از گذشته گام برخواهیم داشت؛ چرا که دیروز دشمن آشکارا پیش روی ما قد علم کرده بود، اما امروز میدان نبرد از سخت به نرم تغییر یافته است.

انتهای پیام/2249/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول