اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جدید آموزش و پرورش دماوند تأکید کرد

پیوند بین دانش‌‏آموزان، اولیا و مربیان؛ اولویت کار در دماوند

مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان دماوند، ایجاد پیوند و هماهنگی بیشتر بین دانش‌‏آموزان، اولیا و مربیان را جزو اولویت‏‌های کاری خود عنوان کرد.

پیوند بین دانش‌‏آموزان، اولیا و مربیان؛ اولویت کار در دماوند

محمد مشهدی‏‌عباسی امروز در گفت‏‌وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: در جلسات شورای دبیران و مدیران مدارس در شهریورماه سال جاری، این مسئله مطرح شد و از این پس به طور ویژه پیگیری خواهد شد.

وی همچنین حرکت در مسیر سند تحول بنیادین را از دیگر اولویت‏‌های کاری خود در پست جدید خواند و اظهار داشت: آموزش و پرورش شهرستان دماوند نیز به وظیفه خود در اجرای سند تحول بنیادین، عمل خواهد کرد.

مشهدی‏‌عباسی با بیان اینکه برای این امر 12 سال فرصت داریم، گفت: با توجه به رصد سال 1404 توسط مقام معظم رهبری، باید برای رسیدن به اهداف و منویات ایشان تلاش کنیم.

مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان دماوند تصریح کرد: به منظور رسیدن به این هدف و برای اینکه بتوانیم دانش‌‏آموزانی با مهارت کامل زندگی و دانش بالا تحویل جامعه دهیم، نیازمند حمایت نهادهای دیگر هستیم.

وی خاطرنشان کرد: در این زمینه، انتظار داریم سایر نهادها نیز جایگاه خود را در سند تحول بنیادین پیدا کرده و همه با هم برای تحول بنیادین کشور و شهرستان خود همکاری ویژه‌‏ای داشته باشیم.

مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان دماوند اظهار کرد: امیدوارم بتوانم تجربیات چند سال خدمت در این اداره را، از این پس در پست مدیریت به خوبی به کار ببرم.

به گزارش فارس؛ مشهدی‏‌عباسی هشت سال سابقه معاونت در آموزش و پرورش شهرستان دماوند را در کارنامه سوابق خود دارد.

انتهای پیام/2568/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول