اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با صدور حکمی از سوی استاندار کردستان

مصطفی کاظمی شهردار شهر توپ آغاج شد

با پیشنهاد شورای شهر توپ آغاج و صدور حکمی از سوی استاندار کردستان، مصطفی کاظمی شهردار شهر توپ آغاج شد.

مصطفی کاظمی شهردار شهر توپ آغاج شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، بعد از بررسی و جلسات و پیگیری شورای شهر توپ آغاج مصطفی کاظمی با تأیید استاندار کردستان به عنوان شهردار شهر جدید توپ آغاج بیجار منصوب شد.

کاظمی در گفتگو با خبرنگار فارس در بیجار، با بیان اینکه تمام توان خود را در راستای خدمت به مردم شریف این شهر به کار خواهم گرفت بیان کرد: ارائه خدمات کاری به بهترین نحو به شهروندان توپ آغاجی از وظایف خطیر و اولویت کارم خواهد بود.

وی با بیان اینکه شهروندان شریف توپ آغاجی شایسته بهترین‌ خدمت‌ها هستند، گفت: تلاش برای عمران، آبادانی و زیباسازی و معابر این شهر از جمله اهداف و کارهای پیش رو است.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های آبادانی شهر توپ آغاج بیان کرد: با توجه به تبدیل توپ آغاج از روستا به شهر و شکل‌گیری یک شهر جدید با بافت‌های روستایی در ابتدا لازم است با برنامه‌ریزی مدون و کارشناسی در حوزه فنی با تغییر در افق طرح هادی و جانمایی مکان‌ها در فضاهای نوین شهری برای آبادانی و ارتقای این شهر گام‌هایی برداشت.

شهردار شهر جدید توپ آغاج ادامه داد: می‌توان با تغییر و طراحی اصولی، دسترسی‌ها و همچنین بافت‌های نو و المان‌های شهری گام اولیه مناسبی را در توسعه شهر توپ آغاج برداشت.

کاظمی بر توجه ویژه شهرداری توپ آغاج به مسائل فرهنگی تأکید و تصریح کرد: با توجه به ویژگی‌های بارز مذهبی شهرستان بیجار خصوصاً شهر توپ آغاج همزمان با کار در حوزه فنی، توجه به مسائل فرهنگی و مذهبی در قالب کانون فرهنگی و تربیتی شهرداری از جمله برنامه‌های پیش‌رو است.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه فضای شهری توپ آغاج  فضای شهری ـ روستایی است، فضاسازی و مهیا کردن فضای شهری توپ آغاج از جمله اهداف شهرداری خواهد بود.

شهردار توپ آغاج با بیان اینکه شهر توپ آغاج زمینه توسعه و پیشرفت را دارد، گفت: نگاه برای توسعه این شهر باید به سمتی باشد که امکان و زمینه رشد را دارا باشد، به گونه‌ای که آیندگان بتوانند ادامه‌دهنده این مسیر رشد و توسعه باشند.

شهر توپ آغاج با جمعیت دو هزار و 175 نفر جمعیت و با 518 خانوار در بخش مرکزی شهرستان بیجار واقع شده و در تاریخ 9 بهمن 1391 براساس مصوبه دولت که در آن زمان از روستاهای توابع دهستان سیلتان بخش مرکزی بود به شهر تبدیل شد.

انتهای پیام/79015/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول