اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار قم:

دولت مصوبه بازپرداخت اوراق مشارکت بلوار پیامبر اعظم(ص) را بررسی کند

شهردار قم از دولت خواست مصوبه دولت دهم در زمینه بازپرداخت اصل و سود اوراق مشارکت بلوار پیامبر اعظم را مورد بررسی مجدد قرار دهد.

دولت مصوبه بازپرداخت اوراق مشارکت بلوار پیامبر اعظم(ص) را بررسی کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد دلبری امروز در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین آشتیانی نماینده مردم قم در مجلس و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب در سفر خود به قم بر مسئله پرهیز از اختلاف بین دستگاه‌ها تاکید داشتند، افزود: این مسئله و راهبرد معظم‌له در دستور کار شهرداری قرار گرفت و خوشبختانه بین ادارات نیز همکاری و همراهی خوبی شکل گرفت.

وی با اشاره به اینکه ادارات همراهی و همکاری خوبی در این زمینه داشتند، تاکید کرد: البته برخی مجموعه‌ها از نرمش و پرهیز از ورود به مسائل اختلافی سوء استفاده کرده است که در دوره مدیریت جدید به دنبال این هستیم که مباحث را برطرف کنیم.

شهردار کلانشهر قم با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر تغییر چهره شهر قم به دلیل جایگاه بین‌المللی این شهر بیان کرد: به مسئله شادابی و نشاط در سیما و منظر شهری اهتمام جدی داشتیم و اقدامات گسترده‌ای در این زمینه انجام شد.

وی ادامه داد: در زمینه اهتمام به معماری اسلامی و هویت شهری آیین‌نامه‌های تشویقی در نظر گرفته شده است و سال گذشته نیز نسبت به برگزاری همایشی اقدام شد که این همایش دستاوردهای ارزنده‌ای داشت.

دلبری معرفی قم به جهان و توجه به چهره بین‌المللی قم را از نکات مورد تاکید رهبر معظم انقلاب دانست و اضافه کرد: در این زمینه نیز به دنبال برقراری ارتباط با شهرهای مختلف دنیا و تعامل با کشورهای مختلف هستیم.

وی با اشاره به اینکه در گذشته حق مردم با برخی از استدلال‌های نادرست احقاق نمی‌شد، افزود: این دیدگاه نادرست در حد بضاعت در بدنه شهرداری حل شده است و دنبال کردن رویکرد احترام به حق مردم موجب آشتی مردم با شهرداری شده است.

شهردار قم با اشاره به اینکه هیچ پروژه‌ای در شهر قم تعطیل نشده و حقوق پرسنل نیز در موعد مقرر پرداخت شده است، بیان کرد: چنین شرایطی از برکت احترام به حقوق مردم است.

وی تدوین برنامه پنج ساله شهرداری را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: در شورای اسلامی شهر قم متعهد شده‌ایم که این برنامه را چهار ساله به اجرا بگذاریم.

دلبری ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت نمایندگان مجلس با توجه به علاقه ایشان نسبت به قم را مورد توجه و تاکید قرار داد و بیان کرد: باید از همه ظرفیت‌ها برای جبران عقب‌ماندگی‌های قم استفاده کنیم.

وی در خصوص بلوار پیامبر اعظم(ص) و تاکید مراجع عظام تقلید بر حفظ وجهه فرهنگی و مذهبی این بلوار تصریح کرد: در اواخر دولت گذشته مصوب شد که دولت بازپرداخت اصل و سود اوراق مشارکت را می‌پذیرد و امیدواریم که دولت جدید نیز این مصوبه را بپذیرد چرا که اگر چنین نشود ما مجبور هستیم که برای جبران بدهی‌های خود نسبت به فروش زمین‌های بلوار پیامبر اعظم(ص) به سرمایه گذاران اقدام کنیم.

شهردار کلانشهر قم در ادامه با اشاره به اینکه نیمه شعبان یک عید جهانی است و قم نیز در این روز میزبان 3 میلیون نفر زائر است، تصریح کرد: هزینه‌های نیمه شعبان در جمکران روی دوش شهرداری قم است و باید دستگاه‌های ملی نسبت به این مسئله اهتمام داشته باشند و در تامین اعتبارات مورد نیاز این جشن شهرداری قم را یاری‌ کنند.

انتهای پیام/2258/ت/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول