اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طلسم انتخاب استاندار آذربایجان‌شرقی باز هم شکسته نشد

استاندار آذربایجان‌شرقی ماندگار شد

با توجه به عدم تصمیم‌گیری در خصوص انتخاب و معرفی استاندار آذربایجان‌شرقی، احمد علیرضا بیگی ماندگار شد.

استاندار آذربایجان‌شرقی ماندگار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، با توجه به صحبت‌های دیروز رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی، امید می‌رفت که روزنه‌های امیدی برای انتخاب استاندار آذربایجان‌شرقی در جلسه امروز هیئت دولت وجود داشته باشد که متاسفانه این اتفاق نیفتاد و انتخاب سکاندار آذربایجان‌شرقی حداقل تا یک هفته آینده به تعویق افتاد.

نماینده مردم میانه در مجلس امروز با تایید این خبر در گفت‌وگو با فارس گفت: امروز مطمئن بودیم که استاندار انتخاب نمی‌شود چرا که اگر دولت برنامه‌ای برای این انتخاب داشت مطمئناً نمایندگان استان در جریان قرار می‌گرفتند.

محمدعلی مددی در پاسخ به اینکه گفته می‌شود حکم استانداری آذربایجان‌شرقی به نام مهرعلیزاده مهر خورده، گفت: نه همچین موضوعی وجود ندارد.

وی با تاکید بر اینکه مهرعلیزاده و فائقی دو گزینه برای استانداری آذربایجان‌شرقی هستند، تصریح کرد: مهرعلیزاده از نظر حزبی و سیاسی نزدیکی بیشتری به دولت روحانی دارد اما فائقی نیز مدیری موفق و با درایت محسوب می‌شود و می‌تواند برای استان سکانداری مفید باشد.

شاید انتظار مردم و دست‌اندرکاران استان از نمایندگان مجلس این بود که با همراهی و تدبیر نسبت به انتخاب شخص اول قوه مجریه در آذربایجان‌شرقی اقدام می‌کردند اما این اتفاق نه تنها تاکنون نیفتاده بلکه به سوژه‌ای مأیوس‌کننده تبدیل شده است.

آنچه در این میان بیشتر به چشم می‌خورد عدم هماهنگی و همراهی مسئولان و دست‌اندرکاران استانی در این زمینه است چرا که با اعمال فشارهای غیرمسئولانه، دولت و مسئولان ذی‌ربط در انتخاب مناسب و درست دچار تردید و دودلی خواهند شد که این امر نه برای جایگاه استان خوب است و نه انتظارات مردم را برآورده می‌کند.

انتهای پیام/60001/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول