اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از پیمودن 750 کیلومتر مسیر

دوچرخه‌سواران زاهدانی وارد شهرستان گناباد شدند

دوچرخه‌سواران زاهدانی با هدف تبلیغ گسترش ورزش همگانی دوچرخه‌سواری پس از پیمودن 750 کیلومتر مسیر وارد شهرستان گناباد شدند و مورد استقبال علاقمندان و ورزش‌دوستان قرار گرفتند.

دوچرخه‌سواران زاهدانی وارد شهرستان گناباد شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، سرپرست تیم دوچرخه‌سواری زاهدان ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این تیم متشکل از هشت ورزشکار از استان سیستان و بلوچستان حرکت خود را از پانزدهم مهرماه به سمت مشهد آغاز کرده است.

مهدی ناظمی افزود: معرفی قهرمانان ملی و کشوری خراسان رضوی به استان‌های همجوار، برگزاری تمرین بین شهری جهت ایجاد تنوع برای اعضای تیم، تبلیغ گسترش ورزش همگانی دوچرخه‌سواری بین عموم مردم، روی آوردن جوانان به ورزش و گفتن نه به هوای نفسانی و اعتیاد از اهداف این کار فرهنگی ورزشی است.

وی ادامه داد: سازمان بسیج ورزشکاران، کانون ازدواج آسان، اداره کل ورزش و جوانان، اداره کل آموزش و پرورش، پایانه‌های حمل و نقل، فدراسیون دوچرخه‌سواری استان و کشور و هیئت پزشکی ورزشی سیستان و بلوچستان تیم دوچرخه‌سواری را همراهی و حمایت می‌کنند.

ناظمی گفت: این تیم هشت نفره قرار است با رکاب زدن یک‌هزار و 50 کیلومتر مسیر زاهدان - مشهد در بیست و سوم ماه جاری به حرم مطهر رضوی مشرف شوند.

وی تصریح کرد: ورزشکاران قهرمان عضو این تیم روزانه بین 70 تا 100 کیلومتر را به عشق زیارت حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) رکاب می‌زنند.

انتهای پیام/2202/ز20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول