اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان خبر داد

مرگ 30 اصفهانی بر اثر گازگرفتگی در سال گذشته

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت:‌ در سال گذشته 30نفر در استان اصفهان بر اثر استنشاق گاز مونوکسید کربن و نصب نادرست وسایل گازسوز جان خود را از دست دادند.

مرگ 30 اصفهانی بر اثر گازگرفتگی در سال گذشته

منصور شیشه‌فروش ظهر امروز در مانور جمعیت هلال احمر استان اصفهان در لادر خمینی‌شهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ایران در کمربند آلپ هیمالیا زلزله قرار دارد و هر ساله شاهد وقوع سیل، زلزله و خشکسالی در سطوح مختلف در کشورمان هستیم.

وی ادامه داد: در سال گذشته در استان اصفهان حادثه غیرمترقبه بزرگی اتفاق نیافتاده است. اصفهان یکی از شهرهای امن در ایران شناخته شده است، اما همواره پیشگیری بهتر از درمان است و در هر لحظه باید آمادگی حادثه را داشت.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: پیش از وقوع هرگونه حادثه بعد از انجام طرح‌های امداد، نجات و طرح‌های پیشگیرانه می‌بایست آمادگی جامعه را در برابر حوادث بالا ببریم.

وی در خصوص اجرای مانور جمعیت هلال احمر گفت: اجرای چنین مانورهایی آمادگی تیم‌های امداد و نجات را بالا می‌برد و سبب عملکرد بهتر و مؤثرتر آنان در زمان وقوع حادثه می‌شود.

شیشه‌فروش اضافه کرد: در سال گذشته به منظور آمادگی بیشتر و رفع کمبودها 20 میلیارد تومان هزینه ساخت دو بیمارستان صحرایی، آشپزخانه سیار، خرید تانکرهای آب و توسعه ایستگاه‌های هواشناسی کردیم.

انتهای پیام/63021/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول