اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار سابق منطقه 20:

13 ماه از 18 ماه مدیریتم صرف توقف جداسازی ری شد

شهردار سابق منطقه 20 با ارائه گزارشی از دوران مدیریتش در ری گفت: 13 ماه از 18 ماه مدیریتم صرف توقف جداسازی ری شد.

13 ماه از 18 ماه مدیریتم صرف توقف جداسازی ری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب تهران به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه 20، مراسم تکریم و معارفه شهردار منطقه 20 تهران امروز با حضور شهردار تهران برگزار شد.

عظیم بابایی در این مراسم با اشاره به دوران خدمت در منطقه 17 شهرداری تهران و حضور 18 ماهه در جوار حضرت عبدالعظیم (ع) در شهرری گفت: در این مدت 18 ماه تنها 13 ماه تلاش کردیم تا شهرری را جزو تهران نگه داریم و با تدبیر شهردار تهران در همه این دوران این منطقه جزو آرام‌ترین نقاط تهران بود و سعی کردیم تا خدشه‌ای به خدمات‌دهی شهروندان وارد نشود.

وی افزود: در این مدت 524 پروژه در شش مرحله افتتاح شد و 170 پروژه نیز در دست افتتاح داریم، تعاملات خوبی نیز برای اجرای مدیریت جهادی، ‌اخلاقی و پر تلاش انجام شد و امروز منطقه 20 جزو مناطق سرآمد فرهنگی،‌ ورزشی و فرهنگی است و با تعاملات انجام شده انسجام اجتماعی خوبی میان ادارات،‌ نهادها،‌ مردم و منطقه ایجاد شده و زیرساخت‌ها آماده است.

بابایی تصریح کرد:‌ با توجه به اقداماتی که در حوزه مترو، ‌اتوبوس‌های تندرو و ساخت بزرگراه امام علی(ع) انجام شده بخش خصوصی نیز آمادگی همکاری دارد و امیدواریم در چهار سال آینده شاهد رشد روز به روز منطقه باشیم و بتوانیم دین خود را نسبت به خانواده شهدا و مردم تهران ادا کرده و این تحول بزرگ در تهران ادامه داشته باشد.

منصور کتانباف،‌ شهردار جدید منطقه 20 نیز گفت: ‌امیدواریم با توجه به نگاه مدیریت ارشد تهران و معاونان در خدمت مردم منطقه 20 باشیم و بتوانیم تعاملات خوبی با دستگاه‌های مسئول داشته باشیم، ‌همان‌طور که این تعاملات در منطقه یک و در زمان حضورم در این منطقه نیز وجود داشت و توفیق نسبی در خدمات‌دهی به مردم اهواز نیز به جا گذاشتیم و امیدواریم سرباز خوبی برای مقام معظم رهبری و خانواده شهدا باشیم.

انتهای پیام/2462/س/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول