اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام بیستمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان:

غلظت مفاهیم در تئاتر بیشتر از فیلم است

قائم مقام بیستمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان گفت: غلظت مفاهیم در تئاتر بیشتر از فیلم است و کودکان ارتباط بیشتری با تئاتر برقرار می‌کنند.

غلظت مفاهیم در تئاتر بیشتر از فیلم است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، هادی فیض‌منش ظهر امروز در ستاد استانی جشنواره تئاتر کودک و نوجوان، اظهار کرد: ویژگی جشنواره بیستم همکاری همه دستگاه‌ها با دبیرخانه جشنواره بود و در این راستا افق مطلوبی برای جشنواره‌های آتی تئاتر کودک ترسیم می‌کنیم.

وی تصریح کرد: با تجاربی که از برگزاری جشنواره‌های تئاتر کودک و نوجوان، کسب شده، امیدواریم بتوانیم در این جشنواره و در آینده، جشنواره‌هایی در سطح بالا داشته باشیم.

قائم مقام بیستمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با بیان اینکه جشنواره تئاتر کودک از دو رویکرد ویژه برخوردار است، در تشریح این مطلب افزود: یکی اینکه در داخل سالن‌ها، برنامه‌هایی تدارک دیده و نمایش‌هایی اجرا خواهد شد و دیگر اجرای برنامه‌هایی در بخش خیابانی و در بین عموم مردم است که بسیار چشمگیر خواهد بود.

وی ادامه داد: بررسی اجمالی از جشنواره‌های گذشته، نشان داد که غلظت مفاهیم در تئاتر بیشتر از فیلم است و کودکان ارتباط بیشتری با تئاتر برقرار می‌کنند.

فیض‌منش با تأکید بر تلاش همگان مبنی بر پوشش کشوری جشنواره تئاتر کودک خاطرنشان کرد: پوشش کشوری این رویداد بین‌المللی همکاری همگان را می‌طلبد.

وی با اشاره به پوشش رسانه‌ای جشنواره فیلم کودک در اصفهان نیز گفت: رقمی که برای این پوشش رسانه‌ای اختصاص یافت، 400 میلیون تومان اعلام شد که مبلغ قابل توجهی است.

قائم مقام بیستمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با اشاره به اینکه تئاتر می‌تواند جایگزین خوبی برای فیلم باشد، افزود: جشنواره تئاتر به ویژه جشنواره بیستم با تمام تلاش و بکارگیری توانمندی‌های استان حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

انتهای پیام/89003/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول