اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان‌شرقی:

آذربایجان‌شرقی 179 هزار نفر مددجو دارد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان‌شرقی گفت: کمیته امداد امام خمینی استان بیش از 179 هزار مددجو دارد که 64 هزار نفر از آنان بیش از 65 سال سن دارند.

آذربایجان‌شرقی 179 هزار نفر مددجو دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حسین دشتی ظهر امروز در جلسه مشترک هم اندیشی مسئولان مجمع امور صنفی و کمیته امداد شهرستان تبریز  اظهار کرد: نقش پر رنگ اصناف و بازاریان به خصوص در پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس قابل کتمان نیست و این صنوف همیشه و در عرصه‌های مختلف مثل سازندگی میهن اسلامی پیشتاز بوده‌اند.

وی با بیان این مطلب از همکاری و تعامل مثبت مجمع امور صنفی و اتحادیه‌ها با این نهاد تمجید کرد و افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بیش از 179 هزار مددجو دارد که 64 هزار نفر از آنان بیش از 65 سال سن دارند.

دشتی با بیان اینکه خدمات مطلوب این نهاد به مددجویان در سایه حمایت‌های اصناف بوده است، تصریح کرد: خیرین استان به خصوص اصناف در امداد رسانی به زلزله‌زدگان استان مساعدت‌های فراوانی کردند که 150 میلیارد ریال از جمله آنهاست.

دشتی از آمادگی این نهاد برای همکاری و عقد تفاهم نامه با مجمع امور صنفی تبریز خبر داد و یادآور شد: بیش از 70 درصد کمک‌های ارسالی به این نهاد از طرف اصناف صورت می گیرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه این نهاد دارای ظرفیت‌های فراوانی در ارائه خدمات به مددجویان و محرومان است، یادآور شد: مردم و مسئولان اذعان دارند که این نهاد در خدمت به مددجویان به خصوص در اشتغال موفق بوده و اعتماد آنان را جلب کرده است.

وی تاکید کرد: برای اشتغال هر مددجو از طرف این نهاد 100 میلیون ریال تسهیلات بدون کارمزد پرداخت می‌شود که بر این اساس بیش از 500 میلیارد ریال سرمایه در گردش کمیته امداد در بانک‌ها صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/60002/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول