اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت تکواندوی استان تهران تأکید کرد

جذب تکواندوکاران استان تهران در بسیج ورزشکاران

رئیس هیئت تکواندوی استان تهران بر لزوم جذب تکواندوکاران استان تهران در بسیج ورزشکاران تأکید کرد.

جذب تکواندوکاران استان تهران در بسیج ورزشکاران

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی هیئت تکواندوی استان تهران، نخستین جلسه کانون بسیج ورزشکاران استان تهران به منظور جذب حداکثری ورزشکاران در بسیج و فعالیت‎های فرهنگی در جامعه از طریق رشته تکواندو با حضور جمشید سهرابی رئیس هیئت تکواندوی استان تهران، اصغر فتحی فرمانده سپاه حضرت رسول (ص) تهران، ایرج حسینی مسئول کمیته فرهنگی، محمدحسن خادم، محمد پورحسینی و اکبر اموری در خانه تکواندوی استان تهران برگزار شد.

جمشید سهرابی، رئیس هیئت تکواندوی استان تهران به اهمیت و فعال بودن بسیج ورزشکاران با توجه به فرامین فرمایشات مقام معظم رهبری اشاره کرد و بیان داشت: باید برای جذب حداکثری ورزشکاران در بسیج و فعالیت‎های فرهنگی در جامعه از طریق ورزش تکواندو و شناساندن فرهنگ اصیل و سازنده بسیج، آن بسیجی که در دوران دفاع مقدس انسان‎ساز بوده و بزرگترین مردان و اشخاص خالص را پرورش داده است، فعالیت کنیم.

وی در ادامه گفت: امیدواریم بتوانیم با راهکارهای درست و برنامه‎های منظم و دقیق در این راه نیز موفق باشیم.

اصغر فتحی، فرمانده سپاه حضرت رسول (ص) و از پیشکسوتان تکواندوی استان تهران ضمن بیان خاطره‎ای اظهار داشت: برای جذب حداکثر ورزشکاران و نخبگان در کانون بسیج ورزشکاران باید تمام تلاش و سعی خود را به کار ببندیم تا تکواندوکاران استان تهران را با منش پهلوانی آشنا کنیم.

وی در پایان درخواست کرد که نمایند‎ه‌ای از کانون بسیج ورزشکاران در جلسات کمیته‎ها حضور داشته باشد و هر چه سریع‎تر کادر این کانون مشخص شود که با نظر مساعد رئیس هیئت تکواندوی استان تهران روبه‎رو شد.

انتهای پیام/2568/ت/پو3002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول