اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یادداشت:

انتظار مردم پلدختر از استاندار لرستان

مردم پلدختر از هوشنگ بازوند استاندار جدید لرستان انتظارات خود را مطرح کردند.

انتظار مردم پلدختر از استاندار لرستان

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، نامه امام علی (ع) به مالک الشتر:‌ مالک محبوبترین کارها در نزد تو، کارهایی باشد که با میانه‌روی سازگارتر بود و با عدالت دم سازتر و خشنودی رعیت را در پی داشته باشد، زیرا خشم توده‌های مردم، خشنودی نزدیکان را زیر پای بسپرد و حال آنکه، خشم نزدیکان اگر توده‌های مردم از تو خشنود باشند، ناچیز گردد.

شهرستان پلدختر به رغم جمعیت کم و منابع عظیم نفت و گاز از شهرهای محروم کشور و استان لرستان است، در حال حاضر مردم این منطقه از دولت جدید و استاندار لرستان انتظار دارند، مسائل و مشکلات آنها را پیگیری کنند، اهم این خواسته به شرح ذیل است:‌

1- بی‌شک اولین انتظار مرم این منطقه که این روزها منتظر آن هستند، معرفی فرماندار جدید است، البته در این خصوص انتظار از جناب بازوند این است که الف) فرد موصوف دارای وی‍ژگی‎هایی از جمله بومی و درد آشنا، کار آمد و توانا و دارای تجربه کافی در عرصه مدیریتی باشد، کسی نباشد که تابع دستور دیگران و فرمان بردار از اشخاص خاص باشد و همواره توجه به درد ورنج مردم مستضعف را به جلسه با ثروتمندان و صاحبان قدرت ترجیح داده و برای زدودن غبار محرومیت شهرستان شبانه روزی تلاش کند.

2- انتظار از جناب استاندار لرستان این است که در تقسیم اعتبارات و تخصیص آن به شهرستان‎هایی مانند پلدختر توجه کافی شود و مثل استانداران قبلی نباشد که حق شهرهای محروم را یا به زیر گذرهای خرم‎آباد اختصاص و یا جهت احداث مجتمع 14 معصوم هزینه کند، در این میان حتی سهمیه درخت شهرستانها را هم، جناب استاندار ندادند و نتیجه این ناعدالتی هم دیوارهای ساحلی پلدختر است که در سیل سال 84 تخریب و وضعیت آنها با رفتن جنابعالی از معاونت عمرانی به همان شکل است و معلوم نیست اعتبارات آن سر از کجا در آورده است.

3-  آقای استاندار در غیبت  چند ساله شما در استان لرستان پروژه‌ها همان طور به امان خدا رها شده و در پلدختر هیچ کاری صورت نگرفته است، البته منظور از هیچی گازرسانی به کارخانه آهک که توسط استاندار وقت افتتاح شد، نیست؟!

پس انتظار ما از شما به خاطر تخصص و کارآمدی در زمینه کارهای عمرانی و زیر بنایی در این خصوص از جنابعالی بالاست اتمام پروژه‎های نیمه تمام آبرسانی دشت واشیان و جایدر، تکمیل دیوارهای ساحلی، کارخانه سیمان، شهرک گلخانه‎ای، پالایشگاه معروف نفت، پرو‍ژه چهارخطه پلدختر ـ خرم‎آباد، مصلای نماز جمعه، استخر شنا و... اندکی از بسیارها است.

4- و اما آخرین انتظار مردم از شما، نگاه جدید مدیریتی و شنیدن صحبت‎های همه دلسوزان به نظام و دولت است، آقای بازوند در این چند ساله به خاطر تنگ نظری برخی از مسئولان صاحب نفوذ بسیاری از فرزندان این منطقه از زادگاه خود دل کنده و پلدختر را شبانه ترک گفته‌اند ونتیجه این است که مدیریت سطح بالا پلدختر به دست مدیران غیر بومی ناکارآمد  افتاده و اگر از مردم بپرسید که نظر شما راجب مدیران شهر چیست خواهند گفت که چه دل پرخونی دارند، پس ما از شما انتظار داریم، به حرف کسانی که دیروز بواسطه نزدیکی با دولت مدیران توانا و کارآمد را مورد لطف و نوازش خود داده گوش نسپاری.

در پایان ضمن امیدواری به توجه استاندار محترم لرستان به خواسته های مردم برای ایشان موفقیت در انجام وظایف محوله را از خداوند معتال مسئلت داریم، دعای خیر محرومان همیشه بدرقه راه شما باد.

انتهای پیام/85009/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول