اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه حضرت جواد الائمه (ع) خراسان شمالی:

پاسداران گوش به فرمان رهبری برای دفاع از عزت و شرف ایران هستند

فرمانده سپاه حضرت جواد الائمه (ع) خراسان شمالی گفت: امروز پاسداران و بسیجیان گوش به فرمان رهبری برای دفاع از عزت و شرف ایران اسلامی هستند.

پاسداران گوش به فرمان رهبری برای دفاع از عزت و شرف ایران هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد سردار حسینعلی یوسفعلی‌زاده در آیین صبحگاه مشترک سپاه حضرت جواد الائمه (ع) خراسان شمالی اظهار کرد: یک‌سال پیش مقام معظم رهبری با قدوم مبارک خویش این استان را مزین کردند و امروز یک‌سال از آن ایام سپری می‌شود و ما هنوز گرمی حضور ولایت را احساس می‌کنیم.

وی تصریح کرد: همه ما سخنان گوهربار رهبر انقلاب اسلامی که برگرفته از فضائل علوی و اسلامی بوده را از لسان مبارک رهبری شنیدیم و کوشش خواهیم کرد تا به عنوان سرباز نظام اسلامی همواره از دستاوردهای نظام؛ دفاع و حمایت کنیم.

فرمانده سپاه حضرت جواد الائمه (ع) خراسان شمالی با اشاره به منویات رهبر انقلاب اسلامی در جمع هزاران بسیجی استان تصریح کرد: به فرموده رهبر انقلاب اسلامی بسیج کلید طلایی حل مشکلات جامعه است

وی با بیان اینکه امروز سپاه حضرت جواد الائمه (ع) به حول و قوه الهی و مساعدت‌های فرمانده کل سپاه مقتدر‌تر از همیشه است گفت: سپاه استان در تمامی عرصه‌ها حضور داشته و به نظام خدمت می‌کند.

یوسفعلی‌زاده شمار اعضای بسیج خراسان شمالی را 295 هزار نفر عنوان کرد و گفت: بالغ بر 38 درصد از جمعیت بالای 7 سال استان در بسیج عضویت دارند.

فرمانده سپاه خراسان شمالی به اقدامات بصیرت‌افزایی و افزایش بصیرت مردم استان توسط سپاه اشاره کرد و گفت: 386 هزار نفر از اعضای بسیج استان در قالب حلقه‌های صالحین دوره‌های مختلفی را گذرانده‌اند.

وی اجرای برنامه‌های فرهنگی، علمی، ورزشی، اردویی و سازندگی را برای بسیجیان استان برشمرد و گفت: این دوره‌ها برای عمق بخشی به انقلاب برای اعضا برگزار و آنان در این راستا در جامعه تلاش می‌کنند.

یوسفعلی زاده به حماسه سیاسی مردم استان در عرصه‌‌های مختلف هم اشاره کرد و گفت: مشارکت 81 درصدی مردم خراسان شمالی در انتخابات 24 خرداد برگ زرینی در افتخارات این استان بود.

انتهای پیام/63002/ط40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول