اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آرتنا سامع:

کودکان فیلم‌های طنز را بیشتر دوست دارند/دوست دارم با علی صادقی همبازی شوم

بازیگر خردسال فیلم دل بیقرار گفت: کودکان به فیلم‌های طنز علاقه زیادی دارند، دوست دارم به همراه بهنام تشکر و علی صادقی در فیلم طنز بازی کنم و مثل مهناز افشار بازیگر موفقی باشم.

کودکان فیلم‌های طنز را بیشتر دوست دارند/دوست دارم  با علی صادقی همبازی شوم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، آرتنا سامع بازیگر خردسالی است که از سال گذشته، وارد عرصه بازیگری در سینما و تلویزیون شده است و در فیلم‌های متعددی به ایفای نقش پرداخته است، سامع همچنین با فیلم دل بیقرار به کارگردانی قربان محمدپور در جشنواره فیلم کودک اصفهان، حضور داشت و در بخش جلوه‌گاه امید به دلیل بازی به یادماندنی خود در فیلم دل بیقرار توسط انجمن حمایت از حقوق کودکان مورد تقدیر قرار گرفت.

آرتنا سامع در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: در فیلم دل بیقرار به کارگردانی قربان محمدپور بازی کردم، کار با وی را بسیار دوست دارم زیرا سر فیلمبرداری با من مهربان هستند.

وی افزود: اصفهان را دوست دارم چون شهر زیبایی است و از اینکه به اصفهان آمدم و در جشنواره فیلم کودک و نوجوان حضور داشتم، خیلی خوشحال هستم، امیدوارم در سال‌های بعدی هم به جشنواره فیلم اصفهان بیایم.

سامع ادامه داد: برای بازی در نقش معصومه در فیلم دل بیقرار تمرین زیادی نکردم، اما با این حال تعداد برداشت‌هایی که از من می‌گرفتند فقط یک بار بود به همین دلیل کارگردان از بازی من راضی بود.

وی در ادامه گفت: دوست دارم در آینده مانند مهناز افشار بازیگر معروفی شود.

بازیگر فیلم دل بیقرار در مورد بازیگران مورد علاقه خود گفت: به بهنام تشکر و علی صادقی علاقه زیادی دارم و دوست دارم با آنها هم بازی شوم.

وی ادامه داد: دوست دارم همیشه در اصفهان جشنواره برگزار شود و من سال آینده با کارهای دیگری در جشنواره اصفهان حضور داشته باشم.

سامع در بیان نقش خود در داستان فیلم دل بیقرار گفت: فیلم سینمایی «دل‌بیقرار» به کارگردانی قربان‌ محمدپور، داستان خواهر و برادری به نام «معصومه» و «علی»‌ است که بر اثر وقوع زلزله رودبار ‌یکدیگر را گم می‌کنند و دست تقدیر برای آن‌ها وقایع ناخواسته‌ای را رقم می‌زند.

وی گفت: کودکان فیلم‌های طنز را دوست دارند به همین دلیل دوست دارم در فیلم‌های طنز بازی کنم.

بازیگر خردسال سینما اذعان کرد: در کلاس دوم ابتدایی تحصیل می‌کنم، اما هیچوقت به دوستانم نگفتم که بازیگر هستم، زیرا اگر بگویم به تحصیلم لطمه وارد می‌شود.

وی گفت: بسیاری از کودکان هم کلاسی من با جشنواره‌ها ناآشنا هستند، به همین دلیل باید مسئولان کاری کنند که کودکان سایر شهرها بیشتر با جشنواره فیلم کودک و نوجوان آشنا شوند.

انتهای پیام/63019/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول