اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی دماوند:

راهپیمایی روز 13 آبان در هر 5 شهر شهرستان دماوند برگزار شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دماوند تأکید کرد: راهپیمایی روز 13 آبان باید در هر پنج شهر دماوند، رودهن، کیلان، آبسرد و آبعلی برگزار شود.

راهپیمایی روز 13 آبان در هر 5 شهر شهرستان دماوند برگزار شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‎الاسلام محسن کرمانی پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی راهپیمایی شهرستان دماوند در سالن اجتماعات فرمانداری دماوند اظهار داشت: امسال باید توجه ویژه‎ به این راهپیمایی شود و همه مسئولان در حیطه کاری خود، در برپایی هر چه باشکوه‎تر این راهپیمایی تلاش کنند.

وی در این زمینه پیشنهاد داد: بخشداری‎ها و شهرداری‎ها هر کدام در این زمینه ستادهای فرعی تشکیل دهند.

کرمانی همچنین پیشنهاد تشکیل سه کمیته مرکزی را مطرح و اظهار کرد: تشکیل کمیته فرهنگی، کمیته اجرایی و کمیته پشتیبانی برای برگزاری بهتر و منظم‎تر این راهپیمایی لازم و ضروری است.

وی در ادامه با بیان اینکه در دو سال گذشته راهپیمایی در روز جمعه برگزار می‎شد، افزود: امسال راهپیمایی در سراسر کشور در روز دوشنبه، 13 آبان برگزار خواهد شد و نیاز به برنامه‎ریزی دقیق‎تری خواهیم داشت.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دماوند محور اصلی راهپیمایی را حضور دانش‎آموزان و دانشجویان خواند و بیان داشت: این امر به این معنا نیست که سایر اقشار حضور پیدا نکنند، بلکه در راهپیمایی امسال باید زمینه حضور همه مردم در راهپیمایی فراهم شود.

کرمانی از اتحادیه صنوف و اداره بازرگانی خواست تا با برنامه‎ریزی‎ لازمه حضور پررنگ کسبه را نیز در این راهپیمایی رقم بزنند.

وی همچنین پیشنهاد داد: مقصد راهپیمایی‎ها در فضای سرپوشیده نباشد و با ایجاد فضای مناسب برای همه حاضران، در پایان مراسم، در تبیین و آگاه‎سازی مردم و دانش‎آموزان و دانشجویان، سخنرانی شود.

گفتنی است؛ در پایان جلسه، مقرر شد: جلسه دیگر جهت پیگیری امور، در روز دوشنبه ششم آبان ماه سال جاری برگزار شده و مسیرهای راهپیمایی در هر پنج شهر اعلام شود.

انتهای پیام/2568/س30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول