اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امدادشهرستان سنندج خبر داد

حمایت کمیته امداد از 500 بیمار صعب‌العلاج در سنندج

مدیر کمیته امداد شهرستان سنندج از حمایت این نهاد از 500 بیمار صعب‌العلاج و خاص در این شهرستان خبر داد.

حمایت کمیته امداد از 500 بیمار صعب‌العلاج در سنندج

علیرضا قدیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از سنندج با بیان اینکه حمایت از بیماران صعب‌العلاج و خاص یکی از خدمات کمیته امداد در سطح این شهرستان است، اظهار کرد: کمیته امداد سنندج در حال حاضر از 198 نفر بیماران صعب‌العلاج و 301 بیمار خاص حمایت می‌کند.

وی با بیان اینکه سهم پرداختی بیماران بعنوان فرانشیز بستری بیمارستانی کاهش پیدا کرده است، گفت: کمیته امداد هزینه صورتحساب بیمارستانی مددجویان را بعد از کارشناسی پرداخت می‌کند.

مدیر کمیته امداد سنندج از صرف اعتباری بالغ بر 7 میلیارد ریال به منظور ارائه خدمات درمانی به این بیماران در سال گذشته خبر داد و گفت: این نهاد مقدس در 6 ماهه اول امسال نیز  مبلغی حدود یک میلیارد ریال بابت هزینه درمانی این بیماران پرداخت کرده است.

به گفته قدیمی، در زمینه ارائه خدمات درمانی به بیماران زیرپوشش این نهاد در سال‌جاری نسبت به مدت زمان مشابه 30 درصد رشد داشته است.

به گفته قدیمی، چنانچه خانواده‌ای در هر سطح نیاز به درمان داشته باشد کمیته امداد کل هزینه‌های درمانی از جمله بیماری‌های سرپایی، جراحی و بستری را پرداخت خواهد کرد.

مدیر کمیته امداد سنندج با اشاره به اینکه علاوه بر تمامی این خدمات، امداد در زمینه‌های  سلامت خانواده خدمات دیگری را به مددجویان ارائه می‌دهد عنوان کرد: این نهاد مقدس اعم از دندان پزشکی، چشم پزشکی و در بستری کردن بیمار کفش‌های خاص مورد نیاز بیماران و سایر موارد پوشش کامل هزینه را مدنظر دارد.

قدیمی همچنین گفت: کمیته امداد در بحث پرداخت بن کودکان زیر 6 سال مبتلا به سوءتغذیه اقدامات خوبی انجام داده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان سنندج با اشاره به این که یک هزار و 152 نفر سرپرست خانوار از خدمات بیمه تامین اجتماعی برخودار هستند اظهار کرد: همچنین بیمه درمانی، اشتغال و خودکفایی که همانند بیمه زنان سرپرست خانوار فراگیر هستند کل هزینه از طرف این نهاد مقدس پرداخت می‌شود.

قدیمی خاطرنشان کرد: در بحث درمان خانواده‌های تحت حمایت این نهاد مقدس از نظر هزینه درمانی به نوعی از پوشش درمانی برخوردار هستند.

مدیر کمیته امداد شهرستان سنندج در پایان اظهار کرد: هر خانواده زیرپوشش دارای یک پزشک عمومی خانوادگی است که نیاز خانوارهای مددجو در زمینه‌های مختلف را برآورده می‌سازد.

انتهای پیام/79016/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول