اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نوشهر:

نوشهر در حوزه ساخت و ساز آموزشی با مشکل مواجه است

فرماندار نوشهر با بیان اینکه نوشهر در حوزه ساخت و ساز آموزشی با مشکل مواجه است، گفت: توجه به توسعه زیرساخت‌های آموزشی ضروری است.

نوشهر در حوزه ساخت و ساز آموزشی با مشکل مواجه است

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، محمدعلی قمی‌اویلی امشب در آئین کلنگ‌زنی یک واحد آموزشی گفت: با تمامی اقدامات که برای نوسازی مدارس در سال‌های گذشته صورت گرفته همچنان در حوزه ساخت‌وساز در بحث آموزشی مشکلات وجود دارد.

وی به وضعیت نامطلوب دبستان شهید "هرج‌پور" منطقه کشکسرای نوشهر اشاره کرد و افزود: وضعیت این دبستان بسیار ناراحت‌کننده است و نیاز به توجه ویژه برای رفع هر چه سریعتر مشکلات آن دارد.

قمی بیان داشت: ساختمان اداری اداره آموزش و پرورش نوشهر نیز فرسوده است و وضعیت مناسبی ندارد بنابراین باید در این بخش نیز تدبیری اندیشیده شود.

فرماندار نوشهر بر لزوم توجه به توسعه زیرساخت‌ها تاکید کرد و اظهار داشت: توجه به توسعه زیرساخت‌های آموزشی و هوشمندسازی مدارس بسیار مهم است و امروز این به یک مطالبه تبدیل شده و قطعا به آن توجه می‌شود.

وی افزود: با توجه به تغییر و تحولات در بحث آموزشی و زیرساختی در آموزش و پرورش امیدواریم شهرستان نوشهر دراین باره به طور ویژه دیده شود و مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/2296 /غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول