اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

22 مهر ماه

فیلم مستند «مأموریت خدا» رونمایی می‌شود

فیلم مستند «مأموریت خدا» درباره شهید احمدرضا سعیدی رونمایی می‌شود.

فیلم مستند «مأموریت خدا» رونمایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌ عمومی جشنواره مردمی فیلم عمار، مستند مأموریت خدا، فیلمی درباره شهید ایرانی جهاد اسلامی افغانستان، شهید احمدرضا سعیدی با حضور جمعی از هنرمندان متعهد رونمایی می‌شود.

بر اساس این گزارش، آنچه که در ساختار اصلی این فیلم مستند بازتاب دارد، روایت زندگی شهیدی است که عاشقانه از سرزمین و مردم خود دل کنده و به کمک مجاهدان افغانستان در جنگ با نیروهای شوروی سابق می‏‌رود؛ در این مستند، فیلمساز تلاش کرده است که ‏واژه‌های ایثار و فداکاری را با روایت تاریخی از تهران تا بهسود دنبال کند.

پژوهشگر، نویسنده و کارگردان فیلم مستند مأموریت خدا، محمدسرور رجایی است.

محمدسرور رجایی شاعر و روزنامه‏‌نگار افغانستانی، کارگردان این مستند اظهار داشت: متاسفانه ما شهدا را فراموش کردیم، مخصوصا شهدای مشترک خود را که در کشورهای غیر از کشور خود به شهادت رسیدند؛ خون این شهدا، تضمین‌گر تمام پیوندها و اشتراکات دیرین ماست.

این مستند با حضور خانواده شهید احمد رضا سعیدی و با حضور اهالی فرهنگ ایران و افغانستان دوشنبه 22 مهر ماه ساعت 16 در تالار عمار رونمایی می‌شود.

انتهای پیام/2462/ت/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول