اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر مجمع نمایندگان استان سمنان در مجلس:

تقویت وحدت مهمترین خواسته نمایندگان از استاندار است

دبیر مجمع نمایندگان استان سمنان در مجلس شورای اسلامی گفت: تقویت وحدت یکی از مهمترین خواسته‌های نمایندگان این استان از استاندار جدید سمنان است.

تقویت وحدت مهمترین خواسته نمایندگان از استاندار است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، عبدالرحمان رستمیان عصر امروز در آئین معارفه استاندار جدید سمنان که با حضور وزیر کشور برگزار شد، اظهار داشت: نمایندگان استان سمنان برای انتخاب محمد وکیلی به عنوان استاندار جدید سمنان از رئیس جمهور، هیئت دولت و وزارت کشور قدردانی می‌کند.

وی افزود: همکاری وزیر کشور در فرآیند انتخاب استاندار جدید سمنان بسیار خوب بود و این تعامل‌ها جای تقدیر دارد.

نماینده مردم دامغان در مجلس در تبیین ویژگی‌های شخصیتی و کاری استاندار قبلی سمنان نیز، گفت: عباس رهی در مدت 4 سال فعالیت خود در استان سمنان، تلاش شبانه‌روزی داشت و با سلامت کامل وظایفش را پیش برد.

رستمیان با بیان اینکه همه مردم و مسئولان استان سمنان سپاسگزار زحمات انجام شده در سال‌های اخیر هستند، تقویت وحدت را مهمترین نیاز امروز استان پهناور سمنان دانست و بر محور قرار گرفتن این امر تاکید کرد.

وی افزود: وحدت، امروز مهمترین نکته‌ای است که باید در راستای تقویت آن کوشید و همه مدیران دولتی نیز باید در این راستا حرکت کنند.

دبیر مجمع نمایندگان استان سمنان در مجلس با بیان اینکه وحدت خوبی بین نمایندگان این استان وجود دارد و همه آنها در خدمت مردم هستند، گفت: در استان سمنان فرصت‌های نابی وجود دارد که باید کشف و شناسایی شود.

رستمیان افزود: فرصت‌های شناسایی شده زیادی نیز در استان سمنان وجود دارد که دولت باید بکوشد آنها را به ثروت و اشتغال تبدیل کند.

وی با بیان اینکه مدیریت وزارت کشور بیش از همه بخش‌ها در داخل ایران تأثیرگذار است، گفت: سمنان مدیران بزرگی دارد که باید به آنها بیشتر توجه شود.

نماینده مردم دامغان در مجلس گفت: استان سمنان در شمار تقدیم شهدا به انقلاب اسلامی رتبه ارزشمندی در کشور دارد و فرصت‌های مطلوب موجود در این استان باید به کارگیری شود.

رستمیان گفت: استان سمنان با همراهی مردم و تلاش دولتمردان، در مسیر توسعه قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/2240/ت30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول