اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار سمنان اعلام کرد:

آمادگی کامل مدیران سمنان برای همکاری با استاندار جدید

معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان از آمادگی کامل مدیران دستگاه‌های اجرایی این استان برای همکاری با استاندار جدید سمنان خبر داد.

آمادگی کامل مدیران سمنان برای همکاری با استاندار جدید

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علیرضا خلخالی عصر امروز در آئین معارفه استاندار جدید سمنان که با حضور وزیر کشور و شماری از مدیران استانی و کشوری در سالن شهید مطهری سمنان برگزار شد، اظهار داشت: همه مدیران دستگاه‌های دولتی و نهادهای اجرایی این استان آمادگی کامل خود را برای همراهی و همکاری شایسته با استاندار جدید سمنان اعلام می‌کنند.

وی که به نمایندگی از معاونان استاندار سمنان در این مراسم سخن می‌گفت، به تشریح ویژگی‌های شخصیتی و کاری استاندار پیشین سمنان پرداخت و گفت: استاندار قبلی سمنان دارای سعه صدر و خستگی‌ناپذیری بالایی بود و سمنان را در عرصه‌های مختلف به سمت رشد و توسعه سوق داد.

وی گفت: استان سمنان طی چهار سال گذشته دورانی سراسر کار و تلاش را تجربه کرد و به معنی واقعی کلمه این استان به کارگاه سازندگی تبدیل شده بود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان با اشاره به اجرای موفق طرح مسکن مهر در این استان، به ده‌ها پروژه کوچک و بزرگ دیگر اشاره کرد که در زمان استاندار قبلی سمنان به مرحله اجرا رسید.

خلخالی افزود: مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب و دولت به استان سمنان به دقت پیگیری شد و استاندار قبلی سمنان به توسعه و آبادانی روستاها و مناطق محروم این استان توجه شایانی داشت.

وی گفت: عباس رهی در قبال مشکلات مردم احساس مسئولیت می‌کرد و برای رفع دغدغه‌های اجتماعی، توسعه دانشگاه‌ها، صنعت، معدن و کشاورزی در استان سمنان تلاش‌های بسیاری انجام داد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان افزود: پیگیری رفع مشکل کمبود آب استان سمنان و همچنین رشد شاخص‌های بهداشتی و درمانی در سال‌های اخیر در سمنان بخوبی صورت گرفت.

خلخالی همچنین با برشمردن ویژگی‌های استاندار جدید سمنان، از وی به عنوان مردی باتجربه در عرصه‌های مختلف و دارای رویکردی توسعه‌محور یاد کرد.

وی افزود: امیدواریم مردم شاهد توسعه استان سمنان بیش از گذشته باشند.

انتهای پیام/2249/ت30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول