اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور وزیر کشور

استاندار جدید سمنان کار خود را آغاز کرد

استاندار جدید سمنان در آیینی با حضور وزیر کشور کار خود را در دیار پهناور قومس آغاز کرد.

استاندار جدید سمنان کار خود را آغاز کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، عصر امروز با برگزاری آیین معارفه استاندار جدید سمنان که با حضور رحمانی‏فضلی وزیر کشور، نماینده ولی فقیه در استان سمنان، استاندار سابق سمنان، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، فرمانداران، ائمه جماعات استان، فرماندهان نظامی و انتظامی، مدیران استان و خانواده‏های معظم شهدا برگزار شد، «محمد وکیلی» کار خود را به طور رسمی آغاز کرد.

وی به عنوان شانزدهمین استاندار سمنان از سوی دولت تدبیر و امید معرفی شده است؛ در این مراسم، از زحمات چهار ساله عباس رهی، استاندار قبلی سمنان نیز تقدیر شد.

محمد وکیلی متولد سال 1336 تهران و دانش‌‏آموخته کارشناسی ارشد مدیریت و برنامه‌‏ریزی از دانشگاه شیراز است.

وکیلی پیش از این عناوین فرماندار تهران، شیراز، اراک، خرم‏آباد، بروجرد و ملایر و شهردار سه شهر مشهد، شیراز و قم را در کارنامه خود داشته است.

وکیلی که چندی پیش نامش در میان گزینه‌‏های احتمالی استانداری قم نیز دیده می‏‌شد، مسئولیت‏های دیگری چون معاونت وزیر کار، مسئول امور اقتصادی و هماهنگی استانداری خراسان، عضو ستاد مشترک اقتصادی خراسان و لبنان، مسئول تاسیس بازارچه‏های مرزی استان خراسان و تدریس در دانشگاه‏های علمی کاربردی قم، پیام نور، آزاد اسلامی و پردیس قم را نیز در کارنامه دارد.

انتهای پیام/2249/ت20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول