اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان قم:

پلیس به دنبال تحقق امنیت و انضباط مقتدرانه است

فرمانده انتظامی استان قم گفت: امروز پلیس به دنبال امنیت پایدار است و معنای شعار هفته ناجا امسال یعنی اینکه پلیس می‌خواهد مقتدرانه امنیت و انضباط را در جامعه حاکم کند.

پلیس به دنبال تحقق امنیت و انضباط مقتدرانه است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، مجتبی مجتبایی در مراسم اختتامیه هفته ناجا با بیان اینکه در هفته ناجا بیش از 100 برنامه فرهنگی، اجتماعی، انتظامی، ترافیکی و عملیاتی توسط کارکنان نیروی انتظامی با همکاری و حمایت مسئولان و مردم قدرشناس استان انجام شد، اظهارداشت: شعار هفته ناجا «اقتدار پلیس در سایه مردم‌داری، ‌قانون مداری و روزآمدی» برگرفته از معرفت‌های دینی، انتظارات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و مطالبات قانونی و به حق مردم است.

وی با بیان اینکه پلیس باید در بیرون تحولات ابزاری و روشی را اتخاذ کند، افزود: تجهیزات پلیس باید هر روز با توجه به شرایط دنیا تغییرکند، ‌دیگر تامین امنیت با رفتارهای سنتی و کلیشه‌ای قابل تامین نیست. امروز سرقت‌ها، توزیع و قاچاق مواد مخدر مثل گذشته نیست،‌ سرقت فقط در خیابان‌ها و در منظر عموم نیست، ‌فردی در منزل می‌نشیند و با استفاده از ابزار حساب بانکی افراد را خالی می‌کند.

فرمانده نیروی انتظامی قم ادامه داد: جنگ سخت تبدیل به جنگ نرم شده است و پلیس با تقویت بنیان‌های دینی و اعتقادی و با بهره‌گیری از تجهیزات باید روزآمد باشد، امروز پلیس به دنبال امنیت پایدار است و معنای شعار هفته ناجا امسال یعنی اینکه پلیس می‌خواهد مقتدرانه امنیت و انضباط را در جامعه حاکم کند.

وی تاکید کرد: تولید امنیت یک اقدام جمعی است و باید همه دستگاه‌ها در کنار نیروی انتظامی نقش آفرینی کنند، این به این معنا نیست که پلیس بخواهد فرافکنی کند و وظایف خودش را بر دوش دیگران بیاندازد، بلکه باید برای امنیت آرمانی همه به پلیس کمک کنند.

انتهای پیام/2258/ک/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول