اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شش ماه نخست سال جاری صورت گرفت

ارائه 12 هزار نفر ساعت آموزش‌های ایمنی در قم

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از ارائه 12 هزار و 480 نفر ساعت آموزش ایمنی خبر داد.

ارائه 12 هزار نفر ساعت آموزش‌های ایمنی در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عباس جعفری با اشاره به اهداف و برنامه‌های سازمان آتش‌نشانی اظهار کرد: سازمان آتش‌نشانی به دنبال این است که بتواند بهترین خدمات را به همشهریان ارائه کند و همشهریان خدمات بهتری در زمینه امدادرسانی دریافت کنند.

وی با بیان اینکه بحث آموزش در اولویت برنامه‌های سازمان قرار گرفته است، گفت: در نظر داریم علاوه بر گسترش اقدامات آموزشی درون و برون سازمانی در بحث پیشگیری و نظارت بر ایمنی ساختمان‌ها فعالیت بیشتری صورت گیرد.

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه ایمنی ساختمان عنوان داشت: شش مورد مصوبه شورای شهر در زمینه ایمنی ساختمان به سازمان آتش‌نشانی محول شده تا با کنترل و نظارت تعداد حوادث کاهش پیدا کند.

وی ادامه داد: بر این اساس مالکان نقشه‌های ساختمانی را به سازمان آتش‌نشانی ارائه می‌دهند که ساختمان‌ها به وسیله بازرسان دارای تحصیلات آکادمیک در رشته آتش‌نشانی یا مهندس مکانیک بررسی می‌شوند.

جعفری عنوان داشت: با پیشبرد این برنامه‌ها در آینده تعداد حوادث و اتفاقات حریق در سطح شهر کاهش پیدا می‌کند.

وی با اشاره به افزایش تعداد نیروهای آموزشی گفت: با توجه به افزایش نیروهای آموزشی سعی شده در حوزه درون سازمانی آموزش‌ها روزانه و به‌روز باشد.

وی ادامه داد: از طرفی دیگر آموزش‌های شهروندی در اولویت قرار گرفته و آموزش‌هایی به مربیان مهدهای کودک‌، بسیجیان و سپاهیان ارائه شده است.

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم خاطرنشان کرد: هر اندازه شهروندان نسبت به حوادث و مواردی که ایمنی را در ساختمان و ‌خودروها تهدید می‌کند، آموزش‌های بیشتری دریافت کنند، میزان حوادث کاهش پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: در شش ماهه نخست مجموعه آموزش‌های برون سازمانی 12 هزار و 480 نفر ساعت بوده است.

جعفری با اشاره به ارائه آموزش‌های ایمنی در آموزش و پرورش گفت: با همکاری اداره کل آموزش و پرورش 900 نفر از نیروهای مرتبط با ایمنی در مدارس، آموزش‌های لازم در زمینه ایمنی را دریافت کردند.

انتهای پیام/2258/ک/آ3004

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول