اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه عاشورا:

‌کارگران در تحقق فرامین رهبری ‌پیشتاز و پیشرو هستند‌

فرمانده سپاه عاشورا گفت: ‌کارگران در تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره پیشتاز و پیشرو هستند.

‌کارگران در تحقق فرامین رهبری ‌پیشتاز و پیشرو هستند‌

به گزارش  خبرگزاری فارس از تبریز، سردار سرتیپ پاسدار غلام عسگر کریمیان عصر امروز در جمع کارگران بسیجی استان آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: نیروهای بسیجی با ایمان و اخلاص فاتح قله‌های افتخار هستند و این یاوران مخلص دین خدا با ایثار و فداکاری زیباترین و ماندگارترین حماسه‌های عشق و شعور را آفریده‌اند که برای همیشه سند افتخار ملت ایران در تاریخ هستند.

وی افزود: دلاوران بسیجی درس عزت، اقتدار و صلابت را در دانشگاه بزرگ عاشورا آموخته‌اند.

فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به نقش بسیج در عرصه‌های مختلف افزود: بسیج در دفاع مقدس در کنار سایر نیروهای مسلح حماسه‌هایی آفرید که این حماسه‌ها برای همیشه این دیار و سرزمین شهیدان را در برابر دشمنان دین خدا بیمه کرد و جانفشانی این دانش آموختگان مدرسه عشق درس فراموش نشدنی به استکبار جهانی آموخت و این یاوران ولایت‌ دارای کارخانه درخشان هستند و در تمام عرصه‌ها حضور بسیج بیانگر موفقیت و پیروزی است.

سردار کریمیان با بیان اینکه کارگران در تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره پیشتاز و پیشرو هستند، یادآور شد: کارگران عزیز از اوایل انقلاب اسلامی نقطه قوت نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده‌اند و این رزمندگان گمنام در عرصه سازندگی، تولید و خودکفایی افتخارات بزرگی را نصیب ملت ایران کرده‌اند.

وی تاکید کرد: تلاش این عزیزان در برابر تحریم‌های استکبار جهانی و حماسه این مردان عاشق و پرشور و با ایمان نشان از دلدادگی به اسلام و قرآن است.

فرمانده سپاه عاشورا تصریح کرد: توانمندی، قدرت ابتکار و خلاقیت کارگران بسیجی بهترین الگو و سرمشق برای همگان است حماسه کارگران عزیز در شکست تحریم استکبار جهانی حماسه به یادماندنی و پرافتخار در صفحات زرین تاریخ کشور است.

وی رمز موفقیت کارگران بسیجی را ایمان و توکل به خدا دانست و افزود: رمز موفقیت بسیج ایمان و توکل بر خالق یکتا است و کارگران بسیجی با ایده و تفکر بسیجی که تبلور توکل بر خدا و عشق و دلدادگی به قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت و روح ولایتمداری است توانسته‌اند فاتح قلل رفیع افتخار و سربلندی و سرافرازی باشند.

انتهای پیام/60002/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول