اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر ساماندهی و مهندسی بحران شهرداری مشهد:

بزرگترین پارک آموزشی مدیریت بحران کشور در مشهد راه‌اندازی می‌شود

مدیر ساماندهی و مهندسی بحران شهرداری مشهد گفت: بزرگترین پارک آموزشی مدیریت بحران کشور برای نخستین بار در این شهرستان راه‌اندازی می‌شود.

بزرگترین پارک آموزشی مدیریت بحران کشور در مشهد راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، ابوالقاسم باغبان‌نژاد در سومین دوره تخصصی مدیریت یکپارچه ریسک و بحران و شهرهای آماده جهان اظهار کرد: به منظور بررسی وضعیت شهر مشهد بانک اطلاعاتی تهیه و تدوین شده که وضع موجود شهر مشهد را از جمله تعداد ساختمان‌های بتنی، آجری، فرسوده و گلنگی، زیرساخت‌های شهری، گسل‌های مشهد و ... شامل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: 60 سوله مدیریت بحران در شهر باید راه‌اندازی شود که از این تعداد تاکنون هشت سوله احداث شده و آغاز این طرح از مناطق محروم و کمتربرخوردار شهر صورت گرفت.

وی با اشاره به اینکه هشتمین پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران به‌زودی در منطقه 12 مشهد راه‌اندازی می‌شود، افزود: این پایگاه که 1200 متر مربع زیربنا دارد، در شرایط اضطراری مرکز مدیریت بحران می‌شود و در شرایط عادی به ورزش شهروندان به ویژه بانوان اختصاص می‌یابد.

باغبان‌نژاد با بیان اینکه بزرگترین پارک آموزشی مدیریت بحران کشور برای نخستین بار در مشهد راه‌اندازی می‌شود، گفت: این موضوع مورد بررسی قرار گرفته و در صورت تایید شورا و دریافت مصوبات مربوطه این اقدام عملی می‌شود؛ این پارک مانند اتاق بحران شرق کشور است که با همکاری استانداری و شهرداری و وزارت کشور براساس مذاکرات صورت گرفته اجرا می‌شود.

مدیر ساماندهی و مهندسی بحران شهرداری مشهد اضافه کرد: در این پارک اقدام به آموزش تمام ایرانیان در سنین و صنوف مختلف خواهیم کرد؛ البته این پارک شبیه پارک میکی در ژاپن است.

انتهای پیام/2202/غ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول