اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‎ریزی دادگستری گلستان خبر داد

ارائه مشاوره حقوقی رایگان در مباحث کودک در گرگان

معاون برنامه‎ریزی و توسعه قضایی دادگستری گلستان از ارائه مشاوره حقوقی رایگان در نمایشگاه هفته ملی کودک در گرگان خبر داد.

ارائه مشاوره حقوقی رایگان در مباحث کودک در گرگان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط‎عمومی و اطلاع‎رسانی دادگستری کل استان گلستان، فیض‎محمد خورشیدی با بیان اینکه نمایشگاه تا 23 مهر در محل کانون پرورش فکری کودکان برپاست، اظهار داشت: یک مشاور با استقرار در غرفه دفتر حمایت از حقوق زنان و کودکان دادگستری در مورد مسائل حقوقی پیرامون خانواده و کودک به بازدیدکنندگان از نمایشگاه مشاوره می‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه مشاوره حقوقی رایگان دادگستری استان صرفا به این نمایشگاه ختم نمی‎شود، تصریح کرد: پایگاه اینترنتی دادگستری استان به نشانی www.dadgolestan.ir، شماره تلفن 129 و واحدهای ارشاد و معاضدت قضایی در همه حوزه‎های قضایی استان در طول سال، آماده ارائه خدمات و پاسخگویی به سوالات حقوقی مردم هستند.

خورشیدی تصریح کرد: نحوه تنظیم دادخواست و شکواییه و پیگیری آخرین وضعیت پرونده‎ها نیز از دیگر خدماتی است که شهروندان گلستانی می‎توانند با مراجعه به سایت دادگستری استان دریافت کنند.

به گفته وی، استفاده از نظر کارشناسان حقوقی پیش از تشکیل پرونده در دادگستری‎ها علاوه بر اینکه افراد را از مسیر درست تشکیل و بررسی پرونده‎ها آگاه می‎کند از افزایش بار محاکم و تشکیل چند باره پرونده‎ها به دلیل ناآگاهی‎های حقوقی افراد جلوگیری می‎کند.

انتهای پیام/2307/ش/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول