اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظهر امروز

هیئت رئیسه شورای اسلامی شهرستان دماوند انتخاب شد

انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی شهرستان دماوند در نخستین جلسه این شورا با حضور فرماندار شهرستان، معاون سیاسی فرماندار دماوند و هفت عضو شورا برگزار شد.

هیئت رئیسه شورای اسلامی شهرستان دماوند انتخاب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، ظهر امروز فرماندار شهرستان دماوند در جلسه هیئت رئیسه شورای اسلامی شهرستان دماوند با تبریک انتخاب اعضای شورای اسلامی شهرستان دماوند گفت: در سلسله مراتب شوراها، گستره ماموریتی همواره افزایش می‎یابد.

سعید افشارنادری ادامه داد: بر همین اساس، حیطه کاری و مسئولیت اعضای شورا نیز برابر مردم چندین برابر خواهد شد.

وی هدف همه کارگزاران نظام را سازندگی، بالندگی و پیشبرد اهداف نظام دانست و تصریح کرد: باید در همه زمینه‎ها با رویکرد تعامل در پی تحقق این هدف باشیم.

افشارنادری شوراها را یکی از حلقه‎های حاکمیت دانست و افزود: این حلقه اتصال باید در راستای سیاست‎های کلی دولت حرکت کند.

وی شرایط اقتصادی امروز جامعه را شرایط ویژه‎ای خواند و اظهار داشت: باید این شرایط ویژه توسط شوراها برای مردم تشریح شود تا از مطالبات اضافی جلوگیری شود.

فرماندار شهرستان دماوند، وظیفه مهم شورای اسلامی شهرستان را وظیفه نظارتی آنان دانست و اظهار داشت: شورای شهرستان، شورایی فرادستی است که باید با اشرافیت و دید کلان بر کار دیگر شوراها نظارت داشته باشد و زمینه تحقق اهداف شوراها را فراهم سازد.

گفتنی است، در این جلسه با رأی‎گیری جداگانه، ناصر پیرمردی به عنوان رئیس، آزاد سعیدی به عنوان نایب رئیس، سید مجتبی حسینی به عنوان منشی و درویشی به عنوان نماینده شورا در شورای استان تهران انتخاب شدند.

انتهای پیام/2568/م20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول