اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان فرهنگی – ورزشی شهرداری اردبیل:

الگوی تربیتی نسل امروز ائمه اطهار باشد / ثمره ازدواج جز تربیت نسل پاک نیست

مدیرعامل سازمان فرهنگی – ورزشی شهرداری اردبیل گفت: الگوهای شایسته تربیت نسل امروز ما باید زندگی پر از نور و معنویت ائمه اطهار باشد تا شایسته‌ترین نسل تحویل جامعه شود.

الگوی تربیتی نسل امروز ائمه اطهار باشد / ثمره ازدواج جز تربیت نسل پاک نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام سید ابراهیم میر‌عباس‌زاده صبح امروز در جشن پیوند آسمانی که به همت سازمان فرهنگی – ورزشی شهرداری اردبیل در فرهنگسرای سوم خرداد برگزار شد، اظهار داشت: هدف از برگزاری این جشن و مراسم ترویج ازدواج آسان در بین جوانان است.

وی تصریح کرد: با توجه به تاکیدات شهردار اردبیل در اولویت دادن به برنامه‌های فرهنگی به منظور ایجاد نشاط اجتماعی در بین شهروندان این سازمان برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی را سرلوحه کارهای خود قرار داده است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی – ورزشی شهرداری اردبیل الگو گرفتن از زندگی بزرگان دینی در ارتباط با زندگی مشترک را خاطرنشان کرد و یادآور شد: ازدواج یکی از سنت‌های بسیار مهم و حیاتی پیامبر بزرگوار اسلام حضرت محمد (ص) است و آن حضرت پیروان خود و امت اسلامی را به این امر پسندیده سفارش فرموده است.   

میر‌عباس‌زاده گفت: نتیجه و ثمره ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) تربیت نسلی پاک و پرورش فرزندانی صالح شد که منشا خیر و برکات زیادی برای بشریت هستند.

این مسئول تاکید کرد: حضرت علی (ع) و فاطمه زهرا (س) در زندگی مشترک کوتاه خود نه تنها بستر تربیتی نسل فاخر و ارزشمند را فراهم آوردند بلکه با ساده‌زیستی خود به تمام دنیا درس عزت، شرف و حرمت بخشیدند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی – ورزشی شهرداری اردبیل بیان داشت: زندگی مشترک جوانان امروز ما باید برگرفته از چنین مکتب بی‌ادعا و بی‌ریا باشد تا بتوانیم نسلی آبرومند پرورش داده و تحویل جامعه دهیم.

میر‌عباس‌زاده تلاش‌های دشمنان اسلام را در بی‌هویت کردن جوانان و امر مقدس ازدواج یادآور شد و گفت: در این امر باید مراقب باشیم و اجازه ندهیم توطئه‌های دشمنان وارد زندگی اجتماعی ما شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، برگزاری مسابقات فرهنگی بین دانش‌آموزان و نوجوانان حاضر در مراسم و همچنین اجرای برنامه‌های نمایشی معرفی آداب و سنن بومی استان اردبیل در ارتباط با آئین‌های ازدواج از جمله بخش‌های ویژه جشن پیوند آسمانی در فرهنگسرای سوم خرداد شهرداری اردبیل بود.

انتهای پیام/62003/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول