اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان

پوستر بیستمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان رونمایی شد

با حضور معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان، پوستر بیستمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان رونمایی شد.

پوستر بیستمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، پیش از ظهر امروز با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان، مسئولان کمیته‌های 16 گانه ستاد اجرایی جشنواره تئاتر کودک و نوجوان، معاون فرهنگی شهرداری همدان و تعدادی از هنرمندان، پوستر بیستمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان رونمایی شد.

در حاشیه این مراسم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان اظهار کرد: با رونمایی از پوستر بیستمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، شمارش معکوس برای آغاز جشنواره بیستم تئاتر کودک و نوجوان آغاز شد.

خسرو بیات با اشاره به ویژگی‌های پوستر امسال خاطرنشان کرد: این پوستر از بین همه طرح‌هایی است که به دبیرخانه ارسال شده بود، که در نهایت پوستر هنرمند همدانی برای جشنواره بیستم انتخاب شد.

وی طرح پوستر امسال را فرفره عنوان کرد و گفت: طرح این پوستر به گونه‌ای است که همه بزرگترها و کودکان از آن خاطره دارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان ادامه داد: روی این پوستر چهره خندان و غمگین کشیده شده که با چرخش این فرفره غم و شادی نیز جا‌به‌جا می‌شود.

وی اذعان کرد: تعدد تصویر فرفره‌ها بر روی این پوستر نشان از گروه‌های نمایشی متعددی است که در این دوره از جشنواره شرکت کرده‌اند.

بیات اضافه کرد: این فرفره به چهار قسمت تقسیم شده که هر کدام از این قسمت‌ها با یک رنگ طراحی شده که این رنگ‌ها مورد نظر کودکان است.

وی با بیان اینکه نوشته حک شده روی پوستر حکایت از دنیای کودکان است، ابراز داشت: این پوستر در روز نکوداشت حافظ رونمایی می|‌شود که امیدواریم بتوانیم گام‌های مثبتی برای حوزه فرهنگ برداریم.

انتهای پیام/89003/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول