اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با آغاز ‌جشنواره فیلم کودک و نوجوان در کرمان صورت می‌گیرد

‌اکران 7 فیلم در روز نخست جشنواره فیلم کودک و نوجوان کرمان ‌

با آغاز به کار ‌جشنواره فیلم کودک و نوجوان در کرمان 7 فیلم در سینماهای استان کرمان اکران می‌شود.

‌اکران 7 فیلم در روز نخست جشنواره فیلم کودک و نوجوان کرمان ‌

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان در استان کرمان صبح امروز طی آیینی با حضور جمع کثیری از دانش‌آموزان در سالن سینما شهر تماشای کرمان افتتاح شد و اکران فیلم‌های جشنو‌اره از عصر امروز پیگیری می‌شود.

طبق برنامه اعلام شده در روز نخست جشنواره فیلم کودک و نوجوان استان کرمان هفت فیلم در سانس‌های 10 تا 11 و 30 دقیقه و 15 و 30 دقیقه تا 17 اکران می‌شود.

سالن شماره یک سینما شهر تماشای کرمان در سانس 10 تا 11 و 30 دقیقه به نمایش فیلم‌‌ سینمایی «گورداله» و سالن شماره دو به فیلم «فرزندخوانده» اختصاص داده شده است.

دو فیلم سینمایی «گهواره‌ای برای مادر» و «رویای سینما» نیز در سانس 15 و 30 دقیقه تا 17 به ترتیب در سالن‌های شماره یک و دو سینما شهر تماشا اکران می‌شوند.

سینما گلستان رفسنجان در روز نخست جشنواره فیلم کودک و نوجوان چهار فیلم «عملیات مهدکودک» و «بچگی‌تو فراموش نکن» در سانس 10 تا 11 و 30 دقیقه و «فرزندخوانده» و «گورداله» در سانس 15 و 30 دقیقه تا 17 به نمایش می‌گذارد.

سینما قدس سیرجان 20 مهر ماه جاری اکران فیلم «همبازی» را در سانس 10 تا 11 و 30 دقیقه و فیلم «فرزندخوانده» را در سانس 15 و 30 دقیقه تا 17 در برنامه روز نخست اکران فیلم‌های جشنواره‌ کودک و نوجوان دارد.

همچنین دو فیلم «همبازی» و «فرزندخوانده» به ترتیب در سانس‌های 10 تا 11 و 30 دقیقه و 15 و 30 دقیقه تا 17 در سالن آمفی‌تئاتر شهرستان‌های بافت و بم اکران می‌شوند.

به گزارش فارس، طی سه روز برگزاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان در استان کرمان 16 عنوان فیلم در پنج شهرستان کرمان، رفسنجان، سیرجان، بافت و بم به نمایش گذاشته می‌شود.

بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان در استان کرمان 20 تا 22 مهر ماه جاری در کرمان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/80017/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول