اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی گرگان:

افزایش نرخ کرایه‎ها را با جدیت پیگیری می‎کنم / فعالیت بیش از 2000 تاکسی در گرگان

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی گرگان با اشاره به اینکه بیش از 2 هزار تاکسی در گرگان فعالیت می‎کنند، گفت: افزایش نرخ کرایه‎های تاکسی را با جدیت پیگیری می‎کنم.

افزایش نرخ کرایه‎ها را با جدیت پیگیری می‎کنم / فعالیت بیش از 2000 تاکسی در گرگان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، ذبیح‌الله میقانی صبح امروز در جمع اعضای هیئت مدیره سازمان تاکسیرانی گرگان اظهار داشت: در حال حاضر 2 هزار و 856 تاکسی خطی و شناسنامه‎دار در گرگان فعالیت می‎کنند.

وی بیان کرد: از این تعداد بیش از یک‌هزار و 300 خودرو تاکسی خطی و بیش از یک‌هزار و 500 تاکسی شناسنامه‎دار است.

میقانی در پاسخ به این سئوال که آیا تاکسی دیگری به ناوگان حمل و نقل شهری اضافه می‎شود یا خیر، تاکید کرد: با توجه به این تعداد تاکسی، ظرفیت تاکسی در گرگان تکمیل است و در حال حاضر برای اضافه کردن تاکسی برنامه‎ای نداریم.

مدیرعامل تاکسیرانی گرگان با اشاره به عزم جدی برای برخورد با مسافربرهای شخصی خاطرنشان کرد: وجود مسافربر شخصی با وجود بیش از 2 هزار تاکسی در سطح شهر بی‎معنی است و به هیچ عنوان موضوعیت ندارد.

میقانی افزود: برخورد با مسافربرهای شخصی و عدم افزودن تاکسی به سطح شهر موجب بالا رفتن میانگین درآمد تاکسی‎ها می‎شود و همین امر نظم و آرامش بهتری را در ناوگان حمل و نقل شهری ایجاد خواهد کرد.

عدم افزایش نرخ کرایه تاکسی تنش ایجاد کرده است / پیگیر افزایش خواهم بود

مدیرعامل تاکسیرانی گرگان درباره افزایش نرخ کرایه‎های تاکسی تصریح کرد: به طور جدی پیگیر افزایش نرخ کرایه‎های تاکسی خواهم بود زیرا عدم تایید مصوبه شورا مبنی بر افزایش نرخ کرایه‎ها توسط فرمانداری گرگان یک تنش را در شهر ایجاد کرده است.

وی افزود: راننده تاکسی یکی از اقشار بسیار زحمت‎کش جامعه است که بیشترین ارتباط و برخورد را با آحاد مختلف جامعه دارد.

عضو سابق شورای اسلامی شهر گرگان متذکر شد: با توجه به افزایش چند برابری قیمت‎ اجناس گوناگون و درآمد پایین رانندگان تاکسی، آنها آرامش ذهنی و روحی ندارند و این امر به طور طبیعی منجر به این می‎شو‎د که از قوانین تعدی کرده و ناهنجاری در جامعه به وجود آید.

میقانی افزود: نظر من این است که لایحه افزایش نرخ کرایه‎های تاکسی گرگان دوباره به صحن شورا برود تا به لطف خدا تصویب، تایید و اجرایی شود.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه در سال جاری هیچ تغییری در نرخ کرایه‎ها نداشته‎ایم و در صورت تائید، اجرایی شدن افزایش نرخ تا بهمن ماه به طول خواهد انجامید، بهتر است هر چه زودتر این لایحه در صحن شورا مطرح شود.

میقانی در پایان در خصوص نرخ‎های پیشنهادی برای افزایش نیز گفت: همان مصوبه گذشته افزایش نرخ کرایه‎ها که در شورا مصوب شد پیشنهاد مجدد من است، زیرا آن نرخ منطقی و زیر 20 درصد افزایش بوده است.

انتهای پیام/83004/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول