اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان:

رمز بقای نیروهای انتظامی حیات طیبه در گمنامی است

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان با اهدای لوح سپاسی به فرمانده انتظامی استان سمنان، کارکنان ناجا را بزرگ‎مردانی خواند که رمز ثباتشان، طلب حیات طیبه در گمنامی و بی‎نشانی است.

رمز بقای نیروهای انتظامی حیات طیبه در گمنامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از مرکز اطلاع‎رسانی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان سمنان، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان به اتفاق دو تن از معاونان با فرمانده انتظامی استان سمنان دیدار کردند و هفته ناجا را به وی تبریک گفت.

علی‎اصغر جمعه‎ای، در این دیدار به منظور پاسداشت و تکریم اقدامات نیروی انتظامی در راستای تحقق حماسه اقتصادی، لوح سپاسی را به سردار محمدرضا میرزایی فرمانده انتظامی استان سمنان اهدا کرد.

در بخشی از این لوح آمده است: هفته نیروی انتظامی بر بزرگ‎مردانی که رمز بقا و ثبات آنان، طلب حیات طیبه در گمنامی و بی‎نشانی است و اندیشه ناب خود را با عشق و ارادت مخلصانه به حضرت حق درآمیخته تا ضمن اجر معنوی ضامن امنیت و انضباط اجتماعی باشند، مبارک باد.

در این دیدار سیدمجتبی اشرفی رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان سمنان و سجادی رئیس تیم بازرسی اعزامی ناجا نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/2249/ی/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول