اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قهرمان جودوی آسیا:

ساریخانی افتخار جودوی ایران بود

قهرمان جودوی آسیا تواضع را از جمله ویژگی‌های بارز مرحوم ساریخانی دانست و گفت: ساریخانی افتخار جودوی ایران بود و همواره در مسابقات آسیایی و جهانی بهترین عنوان‌ها را از آن خود می‌کرد.

ساریخانی افتخار جودوی ایران بود

حامد ملک‌محمدی در حاشیه مراسم تشییع مرحوم کاظم ساریخانی، اسطوره جودوی آسیا در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی فارس در جنوب استان تهران با تاکید بر اینکه اسطوره جودوی آسیا یکی از قهرمانان ارزنده است، اظهار داشت: مرحوم ساریخانی اسطوره جودوی جهان بود.

قهرمان جودوی آسیا با تاکید بر اینکه مرحوم ساریخانی قدیمی‌تر از ما بود، خاطرنشان کرد: نابغه جودوی کشور واقعاً جسور بود و آدم از تمرین‌ها، مسابقات و ... مرحوم ساریخانی لذت می‌برد.

وی با اشاره به اینکه مرحوم ساریخانی همواره بهترین عنوان‌های آسیا و جهان را از آن خود می‌کرد، عنوان کرد: اسطوره جودوی آسیا همواره کاری به کسی نداشت و افتاده حال بود.

ملک محمدی مرحوم ساریخانی را افتخار جودوی جمهوری اسلامی ایران دانست و عنوان کرد: وی بهترین جودوکار آسیا در سال 2000 بود و توان این را هم داشت که در المپیک نیز اسطوره باشد.

قهرمان جودوی آسیا با تاکید بر اینکه مرحوم ساریخانی اسطوره جودو بوده و هست، تصریح کرد: حضور پرشور قهرمانان جودو در مراسم تشییع مرحوم ساریخانی به دلیل اخلاق شایسته و منش پهلوانی او بود.

انتهای پیام/2462/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول