اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی بهنمیر مازندران:

املاک و سواحل بهنمیر سلیقه‌ای واگذار می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر بهنمیر مازندران گفت: واگذاری‌های املاک و سواحل بهنمیر سلیقه‌ای و رابطه‌ای واگذار می‌شود.

املاک و سواحل بهنمیر سلیقه‌ای واگذار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، قدرت کریمیان عصر امروز در نشست بررسی مسائل و مشکلات روستاهای بخش بهنمیر اظهار داشت: مشکلات بخش بهنمیر به صورت کتابچه در اختیار فرماندار قرار گرفت و توقع ما از مسئولان این است که فقط به صحبت کردن بسنده نکنند بلکه با عمل اقدام به رفع مشکلات مردم کنند.

وی افزود: در حال حاضر آنچه به صورت روزمره مردم با آن مواجه هستند پایین بودن سطح ادارات بهنمیر است و تا زمانی که ادارات ارتقا نیابند و با این سبک اداره شوند مشکلات نیز برطرف نمی‌شود.

این مسئول با بیان اینکه تشکیلات شهر بهنمیر باید توسط مدیران بهنمیر اداره شود، اضافه کرد: ادارات در بهنمیر است ولی اختیارات توسط افرادی دیگر است.

کریمیان ادامه داد: به عنوان مثال با آنکه ادارات آب و فاضلاب شهری و روستایی هر دو در بهنمیر مستقر هستند اما امکانات آنها بسیار پایین است.

رئیس شورای اسلامی شهر بهنمیر با اعلام اینکه پس از تاسیس فرمانداری در شهرستان سیمرغ عموم بهنمیری‌ها بهنمیر را شهرستان بهنمیر می‌دانند، گفت: با اقدامات انجام شده از سوی مقداد نجف‌نژاد نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی دستور ویژه‌ای از معاون اول رئیس‌جمهور برای تاسیس فرمانداری در بهنمیر گرفته شد.

وی افزود: ایجاد فرمانداری در بهنمیر می‌تواند حلال بسیاری از مشکلات باشد.

کریمیان با بیان اینکه برای سرمایه‌گذاری در گردشگری مناطق بهنمیر تنها یک نقطه به شهرداری بهنمیر واگذار شد که این نقطه در حال حاضر پایگاه اصلی گردشگری در بهنمیر است، عنوان کرد: در سال‌های اخیر واگذاری‌های املاک و سواحل مناطق بهنمیر به صورت منافعی انجام شد که برای مردم هیچ منفعتی نداشت.

این مسئول اضافه کرد: طرح‌های توجیه‌پذیری که توسط این افراد مطرح شد نه تنها اجرا نشد بلکه این مناطق در اختیار آنها درآمد.

رئیس شورای اسلامی شهر بهنمیر از نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی خواستار رسیدگی به این موضوع شد و عنوان کرد: افرادی که طالب سرمایه‌گذاری نیستند زمین را برگردانند.

وی خاطرنشان کرد: عده‌ای نباید با طرح توجیهی وارد منطقه شوند و با ایجاد روابط میان مسئولان مالک زمین‌های منطقه شوند و مردم ما تماشاگر باشند و هیچ قدرت دفاعی نداشته باشند.

کریمیان اضافه کرد: نگاه فرماندار، نماینده مجلس و اداره منابع طبیعی در واگذاری‌ها نگاه اجرایی و عملیاتی باشد و نگاه غیر این نباشد.

وی بحث نداشتن راه دسترسی به سواحل بهنمیر را از دیگر مشکلات بخش بهنمیر برشمرد و افزود: بهنمیر با همه ظرفیت‌هایی که دارد در بحث جاده دسترسی به سواحل با مشکل عدیده‌ای مواجه است.

این مسئول تصریح کرد: برخی طرح‌ها در بهنمیر هستند که بیش از اندازه مشمول زمان می‌شوند و امیدوارم با همت مسئولان بتوانیم این طرح‌ها را به سرانجام برسانیم.

کریمیان به مشکلات جاده بابل عزیزک اشاره کرد و گفت: در این جاده شاهد تصادفات زیادی هستیم امیدوارم مسئولان ما برای جان مردم ارزش بیشتری قائل شوند.

وی عنوان کرد: چطور وقتی می‌گویند قرار است وزیری از یک جاده‌ای عبور کند سریع آن را رفت و روب و نظافت می‌کنید، جاده‌ها را لکه‌گیری می‌کنید اما در مسیری که روزانه تصادفاتی گزارش می‌شود و بعضی مواقع منجر به فوت افراد می‌شود بی‌خیال از کنارش رد می‌شوید و هیچ توجهی به این موضوع ندارید.

این مسئول خواستار تعریض جاده بابل عزیزک شد و اضافه کرد: جاده عزیزک بابل پیچی دارد که معروف به پیچ شیطان است و بسیاری از تصادفات در این نقطه اتفاق می‌افتد، ما بارها این موضوع را به مسئولان گوشزد کردیم اما متاسفانه هیچ اقدامی در این باره انجام نداده‌اند.

انتهای پیام/86010/ح40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول