اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت گرگان:

مردم با پرداخت مالیات به دولت کمک کنند

امام جمعه موقت گرگان با بیان اینکه حل مشکلات کشور نیازمند همراهی مردم با دولت است، گفت: یکی از راه‌های همکاری مردم پرداخت مالیات است.

مردم با پرداخت مالیات به دولت کمک کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‌الاسلام قاسم لیوانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گرگان اظهار داشت: بخش زیادی از درآمدهای دولت توسط مالیات‌هایی که پرداخت می‌کنیم، تأمین می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه در شرایط فعلی سخت اقتصادی دولت بیشتر به همراهی و همکاری مردم نیاز است، افزود: بنابراین شایسته است با پرداخت به موقع مالیات به دولت در حل مشکلات کشور و تأمین آسایش و رفاه خودمان کمک کنیم.

* استاندار جدید گلستان با روحیه خدمتگزاری و پیگیرانه به تدریج مشکلات مردم را رفع کند

خطیب موقت جمعه گرگان در ادامه با اشاره به انتصاب هفتمین استاندار گلستان خاطرنشان کرد: بعد از تشکیل دولت تدبیر و امید مردم استان گلستان انتظار داشتند تا استاندار آینده از بین نیروهای توانمند بومی انتخاب شود.

لیوانی ادامه داد:‌ خوشبختانه هیئت دولت در جلسه یکشنبه گذشته حسن صادقلو را که از فرزندان همین استان است و سوابق اجرایی خوبی هم دارد به عنوان استاندار گلستان برگزید.

به گفته وی استاندار جدید گلستان سوابق خوبی در داخل و خارج از کشور دارد و با استفاده از تجربیات خود می‌تواند منشأ خیر و برکت برای استان گلستان باشد.

* تحریم‌های سختی بر ما تحمیل شده و برای رفع آنها باید صبر و حوصله به خرج داد

امام جمعه موقت گرگان گفت: صادقلو انسان فعال و پرکاری است و مردم انتظار دارند با روحیه خدمت‌گزاری و پیگیرانه خود به تدریج مشکلات مردم را رفع کند.

لیوانی تصریح کرد:‌ ما در تحریم‌های سختی قرار داریم و مردم هم در نتیجه این تحریم‌ها سختی‌های زیادی را تحمل کردند بنابراین برای رفع مشکلات باید صبر و حوصله به خرج داد.

وی در ادامه با اشاره به تشرف حجاج به سرزمین وحی یاد و خاطره 400 حاجی ایرانی و غیر ایرانی بیت‌الله الحرام که در تاریخ یازدهم مهرماه 1366 توسط نیروهای آل سعود به شهادت رسیدند را گرامی داشت و این عمل ضد انسانی را محکوم کرد.

* انجام قربانی برای افرادی که توانایی مالی دارند واجب است

خطیب موقت جمعه گرگان هفتم ذی‌الحجه سالروز شهادت امام محمدباقر (ع)‌ را تسلیت گفت و اظهار داشت: امام باقر (ع)‌ و فرزندش امام صادق (ع)‌ در دوران عمر پربرکت خود زحمات زیادی برای تبیین معارف دینی کشیدند.

لیوانی همچنین روز سه‌شنبه سوم مهرماه مصادف با نهم ذی‌الحجه روز عرفه و سالروز شهادت آیت‌الله اشرفی اصفهانی نماینده امام راحل و امام جمعه کرمانشاه و همچنین روز چهارشنبه دهم ذی‌الحجه مصادف با عید سعید قربان را گرامی داشت.

وی با بیان اینکه انجام قربانی در این روز برای افرادی که توانایی مالی دارند واجب است، تصریح کرد: اگر کسی کالایی دارد که با فروش آن می‌تواند هزینه خرید گوسفند را تهیه کند باید به وظیفه دینی خود عمل کند.

انتهای پیام/83003/ح40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول