اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال گیتی‌پسند اصفهان:

داور بازی را از سرعت انداخت

سرمربی تیم فوتبال گیتی‌پسند اصفهان با بیان اینکه داور بازی را از سرعت انداخت، گفت: داور بازی شهرداری یاسوج و گیتی‌پسند اصفهان در اندازه این بازی نبود.

داور بازی را از سرعت انداخت

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ساموئل دارابینیان عصر امروز پس از بازی دو تیم فوتبال شهرداری یاسوج و گیتی‌پسند اصفهان در چارچوب رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برای ما سخت بود بازی با دو گل برده را در برابر رقیب خود با نتیجه مساوی عوض کنیم، اظهار کرد: بازی سخت و درگیرانه و فیزیکی با تیم فوتبال شهرداری یاسوج داشتیم.

سرمربی ارمنی تیم فوتبال شهرداری یاسوج ادامه داد: به هر حال تیم‌ها فصل را تازه شروع کرده‌اند و سختی مسابقات بسیار زیاد است و رفته رفته تیم‌ها به خصوص تیم گیتی‌پسند شکل اصلی خود را پیدا می‌کنند.

دارابینیان افزود: به تیم خود امیدوار هستم تا شرایط خوبی را به دست آورد.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود در جمع خبرنگاران با انتقاد شدید از داوری این بازی اظهار کرد: سوت و سوت و سوت این تنها کاری بود که داور این بازی انجام داد و هر دو تیم را از تحرک بازداشت.

سرمربی تیم فوتبال گیتی‌پسند اصفهان افزود: داور بازی را از سرعت انداخت و این به ضرر هر دو تیم بود و نظر من این است که داور با این شرایط در روند بازی تأثیر گذاشت.

دارابینیان در همین خصوص گفت: نه اینکه داوری در همه بازی‌ها این‌گونه باشد چرا که در بسیاری از دیدارها احساس نمی‌کنیم که داور در بازی حضور دارد و بر روند کار هیچ تأثیری ندارند.

به گفته دارابینیان، داور بازی تیم‌های شهرداری یاسوج و گیتی‌پسند اصفهان در حد و اندازه این بازی نبود.

انتهای پیام/2571/ح20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول