اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قهرمان جودو آسیا:

آسیا تا 50 سال دیگر شبیه ساریخانی را نخواهد دید

جایگزین فوق ستاره آسیا در تیم ملی با اشاره به ویژگی‌های اخلاقی و ورزشی مرحوم کاظم ساریخانی گفت: ساریخانی فوق ستاره آسیا بود که تا 50 سال آینده شبیه او را نخواهیم دید.

آسیا تا 50 سال دیگر شبیه ساریخانی را نخواهد دید

رضا چاه‌خندق در حاشیه مراسم تشییع پیکر مرحوم کاظم ساریخانی قهرمان آسیا و عضو پیشین تیم ملی جودو جمهوری اسلامی ایران با تسلیت این ضایعه درگذشت کاظم ساریخانی اظهار داشت: ساریخانی ویژگی‌های خاصی در ورزش جودو داشت و تا 40 ـ‌ 50 سال آینده شبیه آن را نخواهیم دید.

عضو پیشین تیم ملی جودو جمهوری اسلامی ایران گفت: در آخرین مسابقه زندگی مرحوم ساریخانی همراه او بودم.

وی که سال 2004 جانشین ساریخانی در تیم ملی شد، گفت: اینکه توانستم جای مرحوم ساریخانی در تیم ملی قرار بگیرم از افتخارات زندگی من است.

قهرمان چندین دوره مسابقات آسیایی با تاکید بر اینکه ساریخانی فوق ستاره آسیا بود، خاطرنشان کرد: وقتی آمدم جای فوق ستاره آسیا در تیم ملی مسئولیت سنگینی برعهده داشتم.

چاه‌خندق افزود: هنگامی که مرحوم ساریخانی از تیم ملی جودو رفت همان سال مربی من در تیم ملی شد.

عضو پیشین تیم ملی جودو جمهوری اسلامی ایران با اشاره به سبک خاص ساریخانی در ورزش جودو تاکید کرد: در جودو چندین سبک همچون سبک ژاپنی، روسی و .. داریم اما مرحوم ساریخانی سبک جداگانه‌ای در جودو داشت.

وی با تاکید بر اینکه ساریخانی در تمرینات و مسابقاتش فوق‌العاده جدی بود، خاطرنشان کرد: مرحوم ساریخانی به‌ویژه در مسابقات تمرکز خاصی داشت.

قهرمان جود آسیا با تاکید بر اینکه مرحوم ساریخانی فوق ستاره آسیا بود، گفت: ایشان چندین سال ستاره مسابقات آسیایی بودند و انگیزه‌ای برای همه جودوکاران بود و تلاش می‌کردند که خودشان را به وی برسانند.

عضو تیم ملی جودو در المپیک آتن در پایان تصریح کرد: اینکه در تیم ملی جای مرحوم ساریخانی قرار گرفتم مسئولیت سنگینی بود و این را افتخار خود می‌دانم.

انتهای پیام/2462/ح30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول