اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اجرایی بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان:

جشنواره به بهترین نحو برگزار شد

دبیر اجرایی بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان گفت:‌ با تلاش تمام مسئولان و مردم جشنواره امسال به بهترین نحو برگزار شد.

جشنواره به بهترین نحو برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مجتبی شهیدی در حاشیه بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: جشنواره امسال به بهترین نحو با کیفیت بسیار بالا برگزار شد.

وی ادامه داد: نشاط، تحول و شادی زیادی همزمان با برگزاری جشنواره در اصفهان و سراسر کشور برقرار شد.

دبیر اجرایی بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان افزود: خدا را سپاسگزاریم که توانستیم با برگزاری این جشنواره دوباره کودکان را به جایگاه خود برسانیم و توجه والدین را به آنها معطوف کنیم.

وی اضافه کرد:‌در طول برگزاری جشنواره نشست‌‌هایی کاملاً تخصصی بررسی آثار تشکیل شد همچنین کارگاه‌های آموزشی در ایستگا مترو برگزار شد که نتایج بسیار خوبی داشت.

شهیدی بیان کرد:‌ امسال 16 فیلم ایرانی در جشنواره حضور داشتند. 89 فیلم هم از 40 کشور دنیا در این جشنواره حضور پیدا کرد.

وی گفت: به طور قطع سال آینده جشنواره با شکوه بسیار بیشتری برگزار می‌شود و برنامه‌ریزی‌های خود را از اکنون شروع کرده‌ایم.

دبیر اجرایی بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان اذعان کرد: سعی کردیم همزمان با برگزاری جشنواره کارناوال‌های شادی را در مناطق محروم به راه بیندازیم.

وی گفت: در صحبت‌‌هایی که با هنرمندان داشتیم همگی از حضور در جشنواره و میزبانی اصفهان رضایت کامل داشتند و با یاری خداوند سال‌های آینده هم جشنواره را باشکوه در اصفهان برگزار می‌کنیم.

انتهای پیام/63015/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول