اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور

بانوان دونده همدانی برای مسابقات کشوری مشخص شدند

با برگزاری مسابقات انتخابی در مرحله استانی تیم منتخب همدان برای حضور در رقابت‌های قهرمانی کشوری دو 5 کیلومتر معرفی شدند.

بانوان دونده همدانی برای مسابقات کشوری مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مسابقات دو 5 کیلومتر سرعت بانوان در بزرگسالان در 9 رده سنی در مرحله استانی و برای انتخاب تیم منتخب برای حضور در رقابت‌های قهرمانی کشور برگزار شد.

در این مسابقات دوندگانی از شهرستان‌های مختلف استان در پیست دو و میدانی ورزشگاه قدس همدان با یکدیگر به رقابت پرداختند و در نهایت نفرات برتر هر رده سنی به عنوان نماینده استان به مسابقات قهرمانی کشور اعزام خواهند شد.

در پایان این رقابت‌های یک روزه در رده سنی 35 تا 39 سال بهنوش فلاح از اسدآباد در جایگاه نخست قرار گرفت، در رده سنی 40 تا 44 سال کبری خان‌محمدی و رضوان بقائیان از همدان و معصومه فارسی از ملایر نفرات اول تا سوم شدند، در رده سنی 45 تا 49 سال منصوره حق‌شناس و بهجت خان‌محمدی از همدان عناوین برتر این رده را به خود اختصاص دادند و در رده سنی 50 تا 54 سال نیز سیده خوش‌قدم محمدی از اسدآباد به عنوان نخست دست یافت.

همچنین در رده سنی 55 تا 59 سال اشرف سیف از همدان قهرمان شد، در رده سنی 60 تا 64 سال وجیهه قیاسی از همدان به مقام نخست دست یافت، در رده سنی 65 تا 69  سال فاطمه نجفی و شهربانو فاطمی از اسدآباد  عنوان برتر را کسب کرد، در دره سنی 70 تا 74 سال ایران رئوفی از همدان زودتر از رقبا از خط پایان گذشت و در رده سنی 75 سال به بالا صغرا بابایی از همدان قهرمان شد و به عنوان تیم منتخب همدان شناخته شدند.

این تعداد ورزشکار برتر برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/89020/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول