اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیله‌سوار:

بیله سوار با پرداخت 1.5 میلیارد تومان پیشتاز زکات در استان اردبیل است

امام جمعه شهرستان بیله‌سوار گفت: کشاورزان سخت کوش شهرستان بیله‌سوار با پرداخت 1.5 میلیارد تومان پیشتاز در استان در پرداخت زکات و انجام این فریضه الهی هستند.

بیله سوار با پرداخت 1.5 میلیارد تومان پیشتاز زکات در استان اردبیل است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل،حجت‌الاسلام کریم قیاسی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان بیله سوار اظهار داشت: احیای فریضه زکات جامعه را از فقر و فلاکت نجات داده و وجهه ارزشی و معنوی به جامعه می‌بخشد که در این باب باید تلاش و پیگیری‌های جدی را قدر بشناسیم.

قیاسی عنوان کرد: از استقبال خوب اهالی بیله‌سوار به ویژه زارعان و کشاورزان پرتلاش این منطقه در پرداخت زکات و احیای این فریضه افزود: این شهرستان همیشه جزو سه شهرستان ممتاز استان در پرداخت زکات بوده به طوری که در سایه همت و تلاش نیروهای کمیته امداد تاکنون 1.5 میلیارد تومان زکات جمع‌آوری شده و استان اردبیل از این بابت جزو چهار استان برتر کشور است.

امام جمعه شهرستان بیله‌سوار در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سفر رئیس جمهور کشورمان به نیویورک و دستاوردهای ارزشمند این سفر اظهار داشت: ما در این سفر شاهد بی‌آبرو شدن آمریکای جنایت کار و وابستگی روز افزون این کشور به صهیونیسم جهانی بودیم به طوری که بسیاری از واقعیت‌های عرصه جهانی و بین المللی نمود پیدا کرد.

قیاسی تصریح کرد: در این سفر مشخص شد که آمریکای‌ها بیشتر از آن که تابع منافع ملی خود باشند دنبال منافع رژیم صهیونیستی هستند و این باعث شده تا به اشکال مختلف به جایگاه و پایگاه آمریکا ضربه وارد شود.

وی با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و تلاش‌های پیگیرانه این نیروی فداکار در برقراری نظم و آرامش جامعه گفت: نقش پلیس در برقراری امنیت غیر قابل انکار است.

قیاسی به دشواری‌های برقراری نظم و امنیت در جامعه اشاره کرد و افزود: نیروی انتظامی در عین نشان دادن رفتار احترام‌آمیز و رافت انگیز با عموم مردم سعی می‌کند با مظاهر برهم زدن امنیت به صورت سرسختانه برخورد شود.

امام جمعه شهرستان بیله‌سوار در پایان سخنان خود گفت: نیروی انتظامی امروز در سنگر حساس مقابله با هجمه‌های نرم دشمنان در صدد خنثی کردن توطئه‌ها در حوزه مواد مخدر،ابتذال فرهنگی و همچنین برخی خشونت‌ها و نابهنجاری‌های ترویج شده از سوی ماهواره است که انتظار می‌رود در این باب اقدامات اساسی انجام شود.

انتهای پیام/62007/ح30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول