اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اهل سنت بیجار:

شهادت پاسداران توسط ضد انقلاب نشان از خوی وحشیگری استکبار است

امام جمعه اهل سنت بیجار گفت: شهادت پاسداران توسط ضدانقلاب نشان از خوی وحشیگری استکبار است و افزایش انزجار و تنفر مردم ایران اسلامی از استکبار را در پی خواهد داشت.

شهادت پاسداران توسط ضد انقلاب نشان از خوی وحشیگری استکبار است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، ماموستا معروف خالدی ظهر امروز در خطبه‌های پرفیض نماز جمعه این هفته در مسجد حضرت محمد(ص) ضمن تسلیت شهادت مظلومانه پنج تن از پاسداران رشید انقلاب اسلامی توسط عوامل ضد انقلاب در بانه اظهار کرد: این اقدامات ناجوانمردانه نشان از درماندگی استکبار از رسیدن به اهدافشان است.

وی افزود: استکبار و در رأس آن‌ها آمریکا و صهیونیست ناامید از رسیدن به اهداف خود روی به شهادت رساندن خادمان صدیق انقلاب ایران اسلامی آورده‌اند و قصد ناامن جلوه‌ دادن کشور عزیزمان را دارند که از خوی وحشیگری آنان نشأت می‌گیرد.

ماموستا خالدی با بیان اینکه درخت تنومند و پر بار انقلاب به وسیله خون شهدا دائماً شفاف‌تر و رنگین‌تر می‌شود تصریح کرد: با شهید شدن سپاهیان و یاران انقلاب، انقلاب ایران اسلامی نزد خداوند بیمه خواهد شد.

وی تأکید کرد: دشمنان ایران اسلامی با شهادت خادمان مملکت انقلابی‎مان راه به جایی نخواهند برد و مطمئناً شکست و ذلت در انتظار آن‌ها است.

امام جمعه اهل سنت بیجار با بیان اینکه اهداف ضد انقلاب، همان اهداف اربابانشان یعنی صهیونیست و استکبار جهانی است خاطرنشان کرد: هدف استکبار و ضد انقلاب از این اعمال شوم و ناجوانمردانه ایجاد رعب و ترس در دل سربازان این مملکت و ناامن جلوه دادن ایران است.

وی به شهادت رساندن پاسداران ایران اسلامی را نشان از ترس دشمن از رشادت‌ها و شهادت‌طلبی‌ها و اخلاص پاسداران برای خدمت به این مرز و بوم عنوان کرد.

ماموستا خالدی گفت: دشمنان بدانند در سایه رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و به برکت خون شهدا و پاسداران و خادمان و با وجود مردم آگاه ایران اسلامی دشمن از رسیدن به اهداف شومش ناکام و آروزی شکست ایران را به گور خواهد برد.

وی در ادامه خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به نامگذاری آخرین روز از هفته نیروی انتظامی به نام یاد و خاطره شهدا بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تأکید کرد و گفت: دشمن ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و از خود گذشتگی را عاملی برای دست نیافتن به اهدافش می‌داند از این رو قصد کم‌رنگ کردن این فرهنگ ناب در ایران خصوصاً میان جوانان را دارد.

امام جمعه اهل سنت بیجار خاطرنشان کرد: هراس دشمن از ترویج فرهنگ شهادت و شهادت‌طلبی و ایثار بین مردم کاملاً مشهود است و این از تلاش استکبار برای گمراهی جوانان با هجمه‌های فرهنگی کاملاً هویدا و قابل درک است.

وی با بیان اینکه قدردانی ما از شهدا موجب رضایت‌مندی آن‌ها و دعای خیرشان برای مملکتمان خواهد شد اظهار کرد: به برکت دعای شهدا مملکت ما از هر گونه آفت دشمنان محفوظ و در امنیت کامل خواهد بود.

ماموستا خالدی در پایان بر آگاهی جوانان از اهداف دشمن از ترویج فرهنگ غرب و رخنه در فرهنگ اسلامی و ایرانی تأکید و اذعان کرد: جوانان غیور ایرانی با الگوپذیری از شهدا و سرلوحه قرار دادن اهداف آن در زندگی مانع از رخنه فرهنگ غرب در زندگیشان خواهند شد.

انتهای پیام/79015/ر40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول