اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد خراسان رضوی اعلام کرد

نمایش بیش از 400 تئاتر در خراسان رضوی تا پایان سال

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: تا پایان سال بالغ بر 400 نمایش تئاتر را در دست اجرا داریم.

نمایش بیش از 400 تئاتر در خراسان رضوی تا پایان سال

سید سعید سرابی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مشهد اظهار کرد: بیش از 65 اثر نمایش در بیست و سومین جشنواره تئاتر رضوان به نمایش در آمده که 14 اثر با نظر هیئت بازبینی و داوران انتخاب شده و در پایان دو اثر برتر انتخاب و معرفی می‌شود.

وی با اشاره به ظرفیت‌های استان خراسان بزرگ در تئاتر کشور و جایگاه حقیقی آن گفت: به خاطر نمی‌آورم تئاتری در کشور برگزار شده باشد و جایگاه استان خراسان با خالی بودن مواجه شده باشد چرا که پایتخت معنوی کشور از پتانسیل‌های بالایی در امر فرهنگ، هنر، آموزش و ترویج برخوردار است.

به گفته وی، با توجه به ظرفیت‌های استان ما نیز سعی بر ایجاد فضاهای فرهنگی و هنری داریم و امیدواریم به نوعی بتوانیم پاسخگوی هنرهای هنرمندان خراسانی باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی از خلق 250 اثر نمایشی از ابتدای سال خبر داد و گفت: تا به حال 250 اثر نمایشی در استان را شاهد بوده‌ایم و تا پایان سال امیدواریم به 400 اثر نمایشی برسد؛ این امر میزان علاقه‌مندی خراسانی‌ها و بالا بودن پتاسیل هنرمندان را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/2202/ت20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول